18.6.2014

FRIENDS ja YSÄRI

Oon katsonut ihan hulluna Frendejä! Oon tällä hetkellä 5. tuotantokaudessa. Parasta tässä on se, että en ole katsonut näitä oikeasti moneen vuoteen, enkä siis muista juonta sen kummemmin. Muistan kaikki "tärkeimmät" tapahtumat, mutta en lähes ollenkaan vitsejä. Katsominen on siis jännittävää ja odotan innolla aina tulevaa jaksoa :)

wewe

Ysäri on tullut muotiin ja Frendit tarjoavat täydellisesti innoitusta ysärivaatetukselle. Muistan kun vielä vähän aika sitten vihasin ysärivaatteita, mutta oon niin iloinen että se on tullut uudestaan muotiin! Mitä sä tykkäät ysärivaatteista?

En sinänsä seuraa muotia, mutta oon huomannut jännän asian. Ennen tosiaan vihasin ysärivaatteita, mutta yhtäkkiä kun monella on päällä jotain sen kaltaista niin alan itsekin tottua ajatukseen. Jännä juttu.

thismyshit | via Tumblr
Haluan samanlaiset farkut kun Monicalla! Mutta miltään kirppareilta ei ikinä löydy oikean kokoisia :(

-


4 kommenttia:

  1. Frendit on parhautta! Ostin joskus 4 vuotta sitten kaikki tuotantokaudet ja en edes tiedä monta kertaa olen katsonut kaikki läpi. Mies alkaa jo kyllästyä, ite voisin katsoa niitä kokoajan :D

    VastaaPoista
  2. frendit on niin hyvä! :D mun mielestä jotkut ysäri on kivoja ja toiset taas ei :D mut ihan kiva että ne on taas muodissa! ei sillä että voisin pitää niitä vaan sen takia mut joo xd

    VastaaPoista
  3. Äitini katsoo ihan hulluna frendejä ja mäkin katon ne on aika hyviä

    VastaaPoista