31.7.2014

Poikaset 3 viikkoa

Kylläpä nämä suloisuudet kasvavat! Indiana jää meille, se on varmaa. On se niin Spartamainen ja kahden uroksen pitäminen kiinnostaa todella paljon. En ole vielä varma, että jääkö toinenkin. Sparta on kuitenkin tottunut elämään yksin, joten tulevaisuudessakin se onnistuisi. Kaksi sisarusta voisi asuttaa yhdessä jos kemiat kohtaa :)

Nuuk muistuttaa muuten eniten ulkonäöltään Belminaa. Se on siro, tyttömäinen ja sillä on älyttömän isot ja pyöreät silmät. Kaikki poikaset ovat täydellisiä ja pitäisinkin ne kaikki jos se olisi kannattavaa. Vaikea luopua yhdestäkään, mutta hyviin koteihin luovutan mielelläni. Hawaii on tällä hetkellä vahva suosikkini. Maui on ollut alusta alkaen suojattini ja Nuuk on mitä suloisin ulkonäöltään ja selvästi poikueen pienin. Dey Deyllä tuntuu olevan siisteimmän olonen turkki ja sen rohkeus ja itsenäisyys viehättää. Alaska on upean näköinen ja sen ulkonäkö miellyttää erityisen paljon. Vaikeita päätöksiä, mutta joskus nekin on tehtävä. Mikä poikasista on sun lemppari ja miksi?

MAUI



HAWAII



INDIANA



ALASKA



NUUK



DEY DEY



61 kommenttia:

  1. Ovatpa ne jo kasvaneet! :O Tuo Nuuk on tosi ihana! :3

    VastaaPoista
  2. Indiana on mun lemppari koska se on kaikista persoonnalisimman näkönen! :3 Mutta onhan nuo kaikki ihan yli ihania. ♥

    VastaaPoista
  3. Lempparini on Indiana, koska se on niin ihanan värinen!<3

    VastaaPoista
  4. Hawaii ja Dey Dey ovat omat suosikit! Kummatkin näyttävät todella lutuisilta ja ovat varmasti herttaisia pupu pienokaisia! :>

    VastaaPoista
  5. Awww, ihan sikasöpöi ja ne on kasvanu hurjaa vauhtia! :-)

    pidätkö siis indianan?

    VastaaPoista
  6. Voi ei! En malta odottaa, että pääsen näkeen nää karvaturrit livenä! Toivottavasti eivät ole kasvaneet vielä sillon kovin suuriksi. :3
    Lempparit on kyllä tällä hetkellä Dey Dey, Nuuk ja Alaska.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne parissa viikossa ehtii kasvaa, mutta on ne silloinkin vielä söpöjä pupuvauvoja :D

      Poista
  7. Maui on ehdoton lemppari!:3 Alusta asti oon ihastellu sitä. Ja sen nimi..aaah, jotain niiiin täydellistä. ♥

    VastaaPoista
  8. Minun lempparini ovat Nuuk ja Indiana sillä ne ovat tosi suloisia niin ulkonäöltään kuin luonteeltaankin! <3

    VastaaPoista
  9. Indiana on lempparini,sillä on kaunis ulkonäkö ♥

    VastaaPoista
  10. Oletko aivan varma tuosta kahden uroksen yhteiselämisestä? En tahdo loukata tai kyseenalaistaa valintojasi ja varmasti tiedätkin riskit. Itse en uskaltaisi moiseen ryhtyä sen jälkeen kun kaksi uroskaniani ajautuivat pahasti tappeluun ja heikompi joutui vammojensa vuoksi lopetettavaksi.

    Mitä aiot tehdä jos Spartan ja Indianan yhteiselo ei onnistukkaan? En siis yritä lannistaa tai lytätä ratkaisuasi! :) Itse olen vain todennut parhaimmaksi ratkaisuksi pitää uroskanin kaverina naarasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoitin aiheesta aikaisemmin: http://imatchu.blogspot.fi/2014/07/kaksi-uroskania.html

      Kaikki riippuu yksilöstä. Naaras ja uros voivat tapella myös keskenään :) Jos eivät tule toimeen, niin asuvat ja jaloittelevat erikseen. Kaikkeen löytyy ratkaisu. En olisi muutenkaan varmaan samaan häkkiin kaneja laittamassakaan. Jos tulee toimeen, niin vierekkäin eri häkkeihin yöksi. Aika näyttää.

      Poista
  11. Indiana on minun lemppari :) koska se on niin söpö ja ihanan värinen :3 ei sillä etteikö muutkin olisi söpöjä :)

    VastaaPoista
  12. Mun lempparit ovat Indiana ja Hawaii:3 sitten vielä kysymys:D Kuinka nopeasti yleensä vastaat poikasia koskeviin sähköposteihin? Katsotko kaikki ensin läpi ja vastaat sitten kerralla kaikkiin vai katsot ja vastaat heti? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitää miettiä asioita ja vastaan kun tiedän enemmän. Kaikille vastaan kuitenkin hyvissä ajoin, jos poikasen aion luovuttaa kyseiselle henkilölle :)

      Poista
  13. Onpa ne jo kasvaneet mutta Indiana <3 harmi kun en voi saada indianaa se on niiiiiiiiiin ihana !! Mutta kyllä muutkin on söpöjä ;) aaah en kestä ne on niin söpöjä mäki haluun !!!!! T.Noksuli (instagram)

    VastaaPoista
  14. Mun lemppari on ehdottomasti Alaska. Hankkisin kyseisen suloisuuden heti ja vaikka millä hinnalla jos se olisi mahdollista! Pidän Alaskan väristä ja nimestä :3 Harmi etten tällä hetkellä voi ottaa lemmikkejä, tuollainen suloisuus olisi heti saanut kodin multa!

    VastaaPoista
  15. Indiana koska on Nii söpö ja jotenkin vaa munki lemppari

    VastaaPoista
  16. Vooi kun tuo Hawaii on söpö! :3 awwss

    VastaaPoista
  17. Mun lemppari on ehkä Hawaii, se on vaan niin suloinen ja tuima, sillä on ihana turkin väritys ja muutenkin uskon sen olevan ihana persoona :3 ottaisin sen jos saisin ♥ mutta se varmaan aika äkkiä saa kodin, koska se viehättää monia, enkä saa enää uutta kania, koska on jo 2 naaras kania :( mutta ne on molemmat jo vanhoja, ne riitelee jos pääsee toistensa luo ja ne on todella ujoja :( vaikka niitä kuinka juoksuttaisi ja yrittäisi paijata niin silti ne pelkää ihmisiä ja niin edelleen :'(

    VastaaPoista
  18. Voiko sulle lähettää vaan sähköpostia niiku fanipostii?

    VastaaPoista
  19. Kaikki on tosi persoonallisia, mutta ehkä Hawaii tai Indiana, kauniin näköiset! :) Toivottavasti pidät kaks, olis kiva jos tulis lisää pupun poikasia :D

    VastaaPoista
  20. Mun lemppari luonnekuvausten perusteella on Dey Dey ja ulkonäön puolesta Nuuk :3

    VastaaPoista
  21. Awww,kaikki on ihania! :3 Vaikea sanoa lempparia!

    VastaaPoista
  22. Mun lemppari on Dey Dey. Sen silmät on tosi suloset ♡

    VastaaPoista
  23. Mä en tiedä miks mut mun lemppareita on Idiana ja nuuk. Ne on jotenkin yli söpöjä<3<3<3<3

    VastaaPoista
  24. Uijui jotenki arvasin (ja toivoin kovasti) että otat Indianan! Se kasvamista tulee olemaan ihana seurata ja se on niin ylisöpö! :*

    http://allbeautifullost.blogspot.com/

    VastaaPoista
  25. Ei noista voi millään päättää että mikä on suloisin, on kaikki niin ihania <3 mutta kyllä Indiana on suloinen kun on niin paljon erilaisempi kuin muut. On vaikea päätös edessä sulla että mihin kotiin oot luovuttamassa kenetkin, tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  26. Aww.. Jos meidän perheessä ei olisi allergikkoja, voisin ottaa minkä tahansa.. Maui, Indiana ja Hawaii on ehkä mun suosikit. Päätös oli tosiaan vaikea, koska noi kaikki on niin sulosii.. Mutta ne oli niin ihania ja pidin nimistä ihan hirveästi ja... Apua. En osaa edes selittää miksi just ne on mun lemppareita.. Liian söpöjä. Soikku, oot tosi mukavan oloinen ihminen ja kaunis ja kaikkee..

    VastaaPoista
  27. Mun suosikki on ehdottomasti Indiana! Se on vaan niin söpö ja ihanan värinen. Mulle tulee siitä jotenki mieleen Sä, Soikku. :)

    VastaaPoista
  28. Kaikki on suloisia. Mutta suosikkini on Nuuk!
    Mun tyttökissa oli kanssa pentueen viimeinen ja pienin.

    VastaaPoista
  29. Pidä myös Nuuk se on niin ihana!

    VastaaPoista
  30. Oon vähän aikaa seuraillut sun blogia ja lukenut kaikki nää kanijutut. Voi että kun on suloisia poikasia ja pienirex on ihana rotu ❤ :3 Toivottavasti jaksat jatkossa kirjoitella tänne, mua kiinnostaa kuulla miten kahden uros kanin kanssa sujuu. Mulla on itellä kokemusta kahden uros kanin yhteiselosta parinkin yksilön kohdalla ja ihme kyllä tulivat toimeen erittäin hyvin!

    VastaaPoista
  31. Mun lemppari on indiana se vaan on nii söpö ja ihanan värinen. Sulla on tosi hyvä blogi ja aloin nyt itekki kirjottaa blogia. :)

    VastaaPoista
  32. Mä tykkään hirveesti indianasta ku se on vaa niin söpö ja ihanan värinen. Sulla on tosi hyvä blogi ja aloin itekki eilen just kirjottaa blogia. :)

    VastaaPoista
  33. Kaikki on ihani!!! Mutta Indiana on mun suosikki. <Se on vaan niin hyper super sulonen!!!!!

    VastaaPoista
  34. Mun lemppari on indiana se on niin sulonen ja söpön värinen. Sun blogi on tosi hyvä ja mun mielestä kiinnostava itekkin alotin just oman blogin

    VastaaPoista
  35. Sori laitoin vahingossa kolme aika samanlaista kommenttii. Indianan lisäksi alaska on myös söpö. ♡ :)

    VastaaPoista
  36. Olis kiva ostaa sulta pupu, kun oon etsinyt jo kauan toiselle kanilleni kaveria. Mutta sen pitäisi olla varmasti tyttö koska en mielellään haluasi poikasia. :D

    VastaaPoista
  37. Kaikki täydellisiä, mutta lempparini on Nuuk ja Dey dey ;3

    VastaaPoista
  38. Moi Soikku! Olisi vaikeeta tehdä päätös, et kuka jää teille? :)

    VastaaPoista
  39. Indiana ja Nuuk on ihanimpia ♥ vaikka noi muutkin on ihania ♥

    VastaaPoista
  40. Indiana on musta ihanin , koska se on niin eksoottisen värinen Ja nuuk on yli söpö <3 <3

    VastaaPoista
  41. Maui on ollut lempparini alusta asti :3 Sen väritys, nimi ja koko olemus viehättää. Myös se, mitä olet sen luonteesta kertonut, on vetänyt puoleensa. Jos myisit näitä tuntemattomillekin, olin ehdottomasti kiinnostunut Maui-nakista!

    VastaaPoista
  42. Indiana ehdottomasti :) Ulkonäkönsä takia:)

    VastaaPoista
  43. Kiva postaus! :) Tuo Indiana on vaan niin ihana ♥

    VastaaPoista
  44. oijoi. ihania joka ikinen ;____; mutta lemppareita taitavat olla monen suosiossa oleva indiana sekä pörröinen pieni hawaii *-*

    VastaaPoista
  45. Mun ehdoton lemppari on ollut alusta asti Nuuk♥♥♥
    Se on vaan niin pieni ( niinhän nuo kaikki ovat :3 )

    VastaaPoista
  46. söpöjä ja kaljuja,pikku pupuja!!

    VastaaPoista
  47. Maui on lempparini :3 en tiedä mikä siinä juuri viehättää, tosin kaikki on toodella ihania höppäniä :D en voi edes kuvitella sitä ihanaa tunnetta kun näät pikkupupujen loikkivan !

    VastaaPoista
  48. Hawaii on mun lemppari koska se on vaan niin söpö on kaikki söpöjä!!😃😃❤❤

    VastaaPoista
  49. Hawaii ja Maui ovat aivan ihania etenkin väritykseltään :)

    VastaaPoista
  50. Hawaii ja Alaska ovat mielestäni suloisimmat. Olet kyllä niin onnekas kun omistat tuollaisia söpöläisiä.:);)

    VastaaPoista
  51. nuuk on mun lemppari se on niin sulonen ja siro

    VastaaPoista
  52. Tuo indiana näyttää aivan meidän pupulta vauvana! Tulee kyllä kauniin värinen isona!

    VastaaPoista
  53. Indiana ja Nuuk 💕🐰💕vitsii mä halun ostaa sult jonku😻😻😻😻😍😍😍😘😘🐰🐰🐰💕💕💕💕💕💕oon hulluna noihi 💜aaaaaawwwww

    VastaaPoista
  54. Moi soikku, voitko myydä esimerkiksi nuukin tai dey deyn minulle? Yhteydenotto : sähköposti - aurora27@hotmail.fi

    VastaaPoista
  55. Moi soikku! Voitko myydä esimerkiksi nuukin tai dey deyn minulle? Yhteydenotto : sähköposti - aurora27@hotmail.fi

    VastaaPoista
  56. apua nuuk on aiva ihana <3

    VastaaPoista