3.1.2013

2012

1. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana?
-Oon :)

2. Oletko tehnyt jotain sellaista tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt? 
-Tein ensimmäisen vlogini, vietin palkallisen kesäloman, vietin joulun ei-perheen kesken, muutin yksin asumaan. Nopeasti mietittynä ainakin nämä!

3. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana? 
-Joo pari ensimmäistä kuukautta :D

4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta?
-Äitin 50v synttärit ja se kun muutin ihan yksin asumaan.

5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana? 
-En!

 6. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana?
-Oon hyvinkin paljon, mä oon ainakin aikuistunut edelliseen verrattuna.

7. Oletko lihonnut?
-Oon :) Mutta oon ilonen siitä.

8. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana?
-Enpä oo tainnu.

9. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana?
-En ole.

10. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana?
-Joo tatskan otin alkuvuodesta korvan taakse :)

11. Kuka oli paras uusi tuttavuus?
-Enpäs tässä mainitse :)

12. Synnyttikö kukaan läheisesi?
-Ei.

13. Kuoliko kukaan läheisesi?
-No heppa :(

14. Missä maissa kävit?
-En käyny missään ulkomailla :)

15. Mitä haluaisit vuodelta 2013 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2012?
-Haluaisin päästä opiskelemaan enemmän kuin mitään tällä hetkellä.

16. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2012? 
-Enpäs keksi nyt mitään päivämäärää.

17. Vuoden suurin saavutuksesi?
-Ehkäpä mun vlogin/blogin yllättävä suosio! Se oli positiivinen saavutus.

18. …ja suurin epäonnistuminen?
-Emmä keksi mitään kovin suurta epäonnistumista, mutta jäi harmittamaan, etten saanu aikaseks oikeen mitään viime kesänä. En päässyt edes mökille!

19. Kärsitkö vammoista?
-Kaaduin pyörällä, muuten en.

20. Mikä oli paras asia, jonka ostit?
-Kamera.

21. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?
-Mun siskon ainakin <3

22. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta?
-Ei varmaan kenenkään.

23. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
-Vuokraan ehdottomasti.

24. Mistä innostuit eniten?
-Vloggaamisesta :)

25. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko nyt onnellisempi vai surullisempi?
-Onnellisempi, paitsi että nyt ollaan siis jo 2013 puolella :D

26. Lihavampi vai laihempi?
- Oon kyllä lihonut juu :)

27. Rikkaampi vai köyhempi?
-Varmaan rikkaampi ku palkka noussu pari senttiä :D

28. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?
-Et olisin käyny useemmin ratsastamassa meidän edesmenneellä hevosella.

29. …entä vähemmän?
-En kyllä osaa nyt sanoa!

30. Miten aiot viettää joulun?
-Meni jo ja vietin sen ystävien kanssa :)

31. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi?
-Mä olisin hakenut sinne kouluun mihin tahdon.

32. Rakastuitko vuonna 2012?
-Emmä nyt ihan rakastunut :)

33. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli?
-Vaikka olisi ollut, niin tämmöset ei kuulu tänne blogiin.

34. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?
-Justimus ja ja ja ja Frasier!

35. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?
-En vihaa ketään.

36. Mikä oli paras lukemasi kirja?
-Emmä kai lukenu mitään kirjaa, hävettää.

37. …entä musiikillinen löytö?
-Emmä tiedä, löysin Robbie Williamsin loistavuuden uudestaan <3

38. Mitä halusit ja sait?
-Halusin oman kämpän ja sain sen. Halusin myös jotain mitä en tässä kerro ja tavallaan sain sen (:D)

39. Mitä halusit, muttet saanut?
-Öööö eipä oikeesti tuu mitään mieleen. Kaiken saa jos yrittää tarpeeksi ja tekee sen eteen töitä :) Okei, no ei ihan kaikkea mutta silti.

40. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?
-Varmaan joku Get Him To The Creek. Näin sen siis ekaa kertaa viime vuonna.

41. Mitä teit syntymäpäivänäsi?
-Olin kipee :D

42. Ketä kaipasit?
-Nasua kaipailen aina <3

43. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
-Mä itse!

22 kommenttia:

  1. Pakko tulla sanoo, 12 ja 13 on tainnu mennä väärte päin :)

    VastaaPoista
  2. Ai kuoliks sun läheinen heconen???

    VastaaPoista
  3. Mikä oisit halunnu olla siis ammatiltas?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä mikä haluan olla ammatiltani, mut medianomiks oon hakemassa

      Poista
  4. voitko laittaa kuvan siitä tatuoinnista joskus? :DDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on täällä jossain blogissa kuva siitä!

      Poista
    2. :O :D Mie en oo nähny, pitääpäs tsekata ;)

      Poista
    3. Voitko laittaa uudestaan kuvan ku mulla on nii hidas netti että menis vuos ettii sitä...?

      Poista
  5. Moi soikku! tykkään tosi paljon sun blogista ja sun videot on tosi ihanii ja tosi kiinnostavii kattoo! Jos saa kysyy nii missä sä oot töissä? Oon yrittäny ettiä täältä miljoonii kertoi, mut ehkä vaa et kerro tääl blogissa vaii mitä O.o? :)
    -Jane

    VastaaPoista
  6. Sulla on iiiihana ihana blogi ja aina ku mä katon sun videoita ni mä tuun niin iloseks ja tuat tosi paljo piristystä huanoillekki päiville! Oot maailman paras soikku ja spartalle terveisiä! <3 ;)

    VastaaPoista
  7. Sulla on iiiihana ihana blogi ja aina ku mä katon sun videoi ni tuun nii paljo paremmalle tuulelle ja tuat tosi paljon piristystä huanoillekki päiville! oot maailman paras ja mukavin soikku.. spartalle pusuja ja terkut! <3 ;)

    VastaaPoista
  8. Tykkään aivan hirveesti sun blogista ja tuun aina niin iloseks ku luen tätä :) Taas jälleen oli hyvä postaus :) Oot ihana, ja kaunis myös! ♥

    VastaaPoista
  9. Sulla on sika hyvä blogi ja muutenkin toi ulkoasu on just hieno! Voitko käydä meijän blogin: http://makeupdogs.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Moi soikku. oot ihana!! joka helvetin kerta kun katon sun videoita tulen iloseks. Sullon ihanat hiukset. saanko kysyy et mitä hiusväriä käytät tarkalleen? viimeks kun värjäsin tuli kusen keltaset ja haluisin korjata se VARMASTI paremman näköseks.:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joku lorealin stockholm väri se on :D siis sen sävyn nimi on stockholm. Kannattaa käyttää siis hopeashamppoota yms keltasuuden poistamisessa.

      Poista