21.1.2013

Paperboy

Käytiin kattomassa eilen mun ystävän kanssa The Paperboy. Ja siis syy minkä takia me käytiin tää leffa katsomassa oli Zac Efron tietysti, suoraan sanottuna. En tiennyt mitään leffasta etukäteen ja se olikin täysin erilainen mitä olin kuvitellut. Ei huono ollenkaan, mutta erilainen.

Tumblr_mc5lvbdyzs1qziri6o1_500_large

Paperboy on K-16 ja ihmeteltiin ennen leffaa, että miksi noin korkea ikäraja. Noh, sehän selvisi leffan aikana sitten! Elokuva oli aika raaka ja rankkaa katsottavaa, mutta suosittelen niille jotka tykkäävät ahdistavista elokuvista. Ei tämäkään nyt mikään toooosi ahdistava ollut ja huumoriakin löytyi. Huumori oli juuri sellaista mistä mä pidän leffoissa, eli aika kieroutunutta ja "ovelaa". Plussana vielä, että tämä leffa ei ollut ennalta-arvattava mun mielestä.

Oon iloinen, että Zac Efronilla oli vihdoinkin vähän erilainen rooli. En oo nähnyt sitä viime vuoden The lucky onea, mutta aion senkin tässä joku päivä katsoa!

Tumblr_m7odvcjbvl1rvnyg1o2_500_large

Tää leffa on siis draama/jännitys ja ei todellakaan sitten mikään nuorempien tyttöjen leffa, (EDES vaikka tässä onkin ihanasöpö Zac) joten muistakaa se! Rankkoja aiheita käsitellään siis ja aika sensuroimatta.

Kun tultiin sieltä leffasta niin mulle ei jäänyt oikeen mitään käteen tästä elokuvasta, mutta nyt myöhemmin kun ajattelen enemmän niin mä tykkäsin tästä oikeesti ja aion ehdottomasti katsoa tämän uudestaan joskus! Suosittelen siis muillekkin kun Zacia kuolaaville ;D.



32 kommenttia:

  1. Mulla on the lucky one koneella, ja lukeutui kyllä yhdeksi lempparileffoistani, syynä myös Zac Efron ♥ :D on kyllä huikea näyttelijä. Pitäis kattoa tuo paperboykin tässä lähiaikoina kun kerkeää.

    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. The lucky one oli ainakin mun mielestä hyvä. :-)

    VastaaPoista
  3. oot iha tosi kaunis. Sun joissaki videoissa oli semmone hysky koira ni olix se vaa hoidos ku sitä ei oo näkyny ku paris videos?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se husky on oma, niitä huskyja on yhteensä 4 ja ne asuu mun iskällä :)

      Poista
  4. Tää postaus oli iha täydellinen ! Olis kans suunnitteilla mennä kattoon kaverin kanssa toi =) Oon odottanutki et Zacilta tulis vähän erillaista leffaa + en itekkää oo nähny sitä The Lucky one leffaa 8( Tarvis varmaan joku ilta räväyttää ja pistää Zac Efron leffa maratooni ! :D Mun lempparit leffat mis Zac näyttelee taitaa olla kaikki HSM (erityisesti kolmonen ♥) ja 17 again :) Sun ?

    pss. ois kiva jos tekisit joskus vaikka jonkun näkösen postauksen siitä miten aloit fanittaa Zac Efronii ja sit vaan kertoo siinä kaikkee <;

    VastaaPoista
  5. Tee video jos opetat meille stadin slangii ;)

    VastaaPoista
  6. Kysytäänks sulta jokakerta papereita jos ostat alkoholia tms. missä vaaditaan täysi-ikäsyys ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eii aina, mut on ne mulla aina valmiiks että voin näyttää :D

      Poista
  7. näyttääpä sparta pikkuselta :--------3

    VastaaPoista
  8. http://www.youtube.com/watch?v=96UJVyw1zWA :F

    VastaaPoista
  9. ihana Soikku, ihana Sparta ♥ Ihana ihana :D Soikku, oot paras ja ihana postaus :--)

    //mee linkkaa blogis, mun blogiin! Viel pari ;) ?

    http://purple-cloud-in-the-sky.blogspot.fi/2013/01/linkkaa-blogisi.html#comment-form

    VastaaPoista
  10. Onksul kameranjalka?

    VastaaPoista
  11. toi sparta on niin söpö!

    VastaaPoista
  12. Sulla oli tänään päivemmällä vielä 89 videota ja nyt oli vain 86. Miksi oot poistanu videoita? :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poistin pari joita en halunnu enää siellä pitää, tuskin edes huomaat mitkä :)

      Poista
  13. hei voitko vastata!!:D mua jäi vaivaa että onko ton ekan kuvan taka alalla oleva mies ni 2012 elokuvassa ! ;D ja kui vanha sparta on?:) ja nii saaks sulle laittaa sähköpostii, mihi osotteeseen?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai se on, mun kaveri sano samaa :D Sähköpostiosote löytyy tosta ylhäältä oikeesta reunasta, mutta en välttämättä ehi vastailla niihin. Mulle tulee hirveet määrät niitä :/

      Poista
  14. tää nyt ei liity mitenkää tähän postauksee, mut menin youtubee kattomaa sun videoita. kirjotin siihen et soikku ja se ehotti että "soikku heiluttaa peppua" ? :D:D:D jaahas.

    VastaaPoista
  15. sulla on ihana äiti ! =)
    (katoin siis tota päivä äipän kanssa videota)

    VastaaPoista
  16. Osotteessa mandiblogi on sun ristitatuoinnista korvan takana joku barbi ottanu samanlaisen?? Mee ihmeessä kattoo. Iha.outo barbie blogi XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän ristitatuointi oo muutenki aika yleinen :)

      Poista
    2. Eieiei ku siinä kuvateksissä sanottiin vielä "niin kun soikulla ;)" ?? Tarkottanee sua?

      Poista
  17. Sparta on niiiiiin söpö

    VastaaPoista
  18. Ihana kuva Spartasta tossa ♥ Meillä on kaks marsuu (enite ne on kyl mun mut sillee siskon) ja ei niit sillee hoideta (tai siis toki hoidetaa, ruokitaa, siivotaa tms.) mut siis se niitten kaa oleilu tms. oli jääny vähä pois mut tosta sun ihme elämää kanin kanssa-vlogi jutust sain jotenki uutta intoo hoitaa niitä!! Joten kaikki kiitos sinulle siitä että meijä marsuja taas lellitään! <3

    VastaaPoista
  19. Voisit tehä joskus videon ns. Spartan päiväkirja tai joku samantyyppinen.

    VastaaPoista