28.1.2013

...and that's who I am.




















 







28 kommenttia:

  1. ooi vähän tää blogi on kiva !:)
    http://fuck-this-i-am-young.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Etkö saakkaan sitä lumia 820 ? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saan! Mutta en tiiä millon, se tulee jenkeistä :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. hah ootpas hauska oot mun idoli.

      Poista
    2. :D typerä kommentti

      Poista
    3. kuka täsä on nolo bitch ku tulee anonyymina haukkuun?

      Poista
    4. no pitäskö mun laittaa vaikka mun fb linkki tänne? se ei tunne mua ja asun eri kaupungissa nii mitä se sillä tiedolla tekee kuka sitä haukkuu? :D öö ps. sinäki oot anonyyminä kommentoimassa, idiootti :)

      Poista
    5. Kaikilla on oikeus sanoa mitä haluaa, mutta en nää tossa ite mitään järkeä tulla sanomaan "nolo bitch". Toisaalta se ei kiinnosta mua joten ihan sama :D Mun ei ois ees tarvinnu julkasta tota mutta halusin näyttää kaikille miten fiksu kommentti toi oli!

      Poista
  4. oikeesti mua niin säälittää ne ihmiset, joilla on niin huono itsetunto, että pakko tulla haukkuu niitä, joilla menee hyvin, ja joille ne on kateellisia. ne on vaa nii katkeria omasta elämästään, että pakko haukkuu muita )-:
    mutjooo sulla on ihana blogi ja rakastan sun videoitas ! (-:

    VastaaPoista
  5. Tosi ihanan olonen blogi! oot tosi kaunis kans;)

    annika-its-all-me.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. mä tein joku viikko sitten samanlaisen postauksen, se oli tosin pitempi mutta sama "who i am" teksti mutta enemmän kuvia ja eri kuvia :) sinisaysrawr.blogspot.com :)

    VastaaPoista
  7. Soot niin ihana ♥ oikiasti oon niin onnellinen ku löysin sut youtubesta :> mulla tulee joskus onnenkyyneletiä ku katon sun videoita :'> sä oot vaan niin ihana ihminen ♥

    VastaaPoista
  8. Moi soikku! Mistä otit esim. ton sun blogin otsikon "viiksikuvan"?
    Itsekkin haluisin blogiini hienon otsikon, mutta mitään kuvaa ei löydy :c

    VastaaPoista
  9. Piristät aina mun päivää! :)

    VastaaPoista
  10. hah toi ekan kuvan tyttö joka on kieli pitkällä näyttää ihan sulle :3! ja aattelin tulla 'avautuu' sulle ! oot ihana bloggaaja, oon nii onnelline ku sattumalta katoin sun videoita youtubesta, se oli ehkä maailman onnellisin sattuma ! ja sitte muutenki osaat piristää joka kerran mun päivää! Jos oon kipeenä ja aattelen että paska fiilis, mikää ei mee hyvin, sit avaan koneen ja sun blogin.. kyynel melkei valuu mun silmästä ku oot tehny uuen postauksen <33 oon niin in lööv sun blogii että se on tässä mozzillas alotussivuna:'D ♥♥

    VastaaPoista
  11. Kiva video ja hauska.
    Katsoin myös muutaman videon toiselta Youtube-kanavaltasi ja ne musajutut oli tosi makeita. Lisää vaan niitä. Ne piristää päivää.
    Olet tosi sööttis! Ja niin kauniski viell, että. :)
    Löysin sun Youtube-kanavan Facebookista kun joku kaverini kaveri oli linkittäny tän videon ^ ja sit mun kaveri oli tykänny siit linkkivalinnasta ja sitä kautta sitten tämän blogin.
    Tietty liityin lukijaksi ja aion tsekata joka päivä, onko tänne tullut jotain uutta.

    Tässäpä kaikki tällä kertaa.
    Ens kerralla lisää tekstii.
    Ookkemoiiii!

    VastaaPoista
  12. Sori, mutta mulla on bannit (estot) päällä joten et varmaan saa näitä viestejä. Olen tosi pahoillani.
    Jatkan kuitenkin tän blogin lukemista, vaikken voi kommentoida ja tietty katson Youtube-videoitasi. :)

    VastaaPoista
  13. Siis mitä onko sunn nimi Sonja?? siis tuntuu tosi oudolt ku sä oot aina Soikku ku me tyyliin kavereiden kaa puhutaan sun videoist :D Weard me

    VastaaPoista
  14. Moikka Soikku ! Olet ihana ihminen , piristät minun ja pikkusiskoni päivää huomattavasti !
    Ollaan jo kauvan aikaa seurattu sun blogia ja sun videoita , ain hihkutaa , ku sulla on uusi video tai teksti (:

    Muttajoo , asiasta kukkaruukkuun , jos millään jaksat / kerkeät , käy tsekkaan mun blogi ! :)

    Oot ihan ku mun serkku ! :) http://innukkaxoxo.blogspot.fi/ Jatka samaan malliin !:)

    VastaaPoista
  15. Tuun aina hirveen iloseks ku näen että oot pistäny uuden videon tubeen (: Sä oikeesti piristät mun päivää tosi paljon, ja huonotkin päivät muuttuu paremmiks ku kattoo sun videoitas :) oot kanssa tosi nätti ja näytät nuoremmalta mitä oikeesti oot :) jos sua kiinnostaa kävästä mun blogissa niin tässä linkki: http://ridingismorethanahobby.blogspot.fi/¨
    Söpis-Spartalle paaljon terkkuja !

    Toivoo: Jempsu 11 v (:

    VastaaPoista
  16. The Lion King & Mulan ♥

    VastaaPoista
  17. oot vielä ihanempi ku aattelin ku tuolla joukossa vilahti "i love kiss" <3 (:

    VastaaPoista
  18. Hei eix nää kuvat oo vähän kornei??

    VastaaPoista