18.1.2013

Eeeeeeeenbuskee


Olin siis eilen Enbuske & Linnanahde talkshowssa yleisössä. Suorassa lähetyksessä! Oli muuten mielenkiintoinen jakso mun mielestä, siellä puhuttiin mm. eläinten oikeuksista (joka on mulle hyvin läheinen ja tärkeä asia) ja vieraana oli Aku Hirviniemi joka on niiiiiin paras! Se on niin karismaattinen ja ihana ja hauska ja ah, jokaisen naisen (ja miehen) unelma.

Pääsin ohjelmaan, koska mun ystävä sanoi, että sillä olisi yksi ylimääräinen paikka mulle. Oli kyllä kiva päivän pelastus tämä :) Tai siis illan...

Tänään oisin saanut ilmaislipun Frank Turner and The Sleeping Soulsin keikalle Tavastialle, mutta enhän mä sinne jaksanut juosta mun typerän iltavuoron jälkeen (:D) L A I S K A kun olen. Noh huomenna on töitä taas.

Hyvää viikonloppua beibsit!


54 kommenttia:

  1. Uuuuuii<3
    Sä ja aun ihanat hiukset:D

    VastaaPoista
  2. Aaaa Aku on aivan ihana! Ja samoin sinä, tykkään hirmusesti sun tyylistä tehdä videoita:)

    VastaaPoista
  3. Voi kun oot sulonen :3


    http://mylifebypipsa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Mun on aivan pakko kysyä. Tykkäätkö hevosista tai ratsastatko? Koska luin postauksia vuodelta 2011, ja siellä oli pari hevos aiheista postausta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo meillä oli heppakin! en ratsasta enää.

      Poista
    2. Alota ratsastus uudesta. Ois niiin kiva kuunnella sun hevosjutuis. T: Eri ano.

      Poista
  5. oot muuttunu ihan sairaasti tän blogin perustamisen jälkeen! ennen näytit paljo vanhemmalta, mut jotenki tylsemmältä... :--D

    VastaaPoista
  6. Paljon parempi kuva. :D On vaan jotenkin niin vaikeaa tottua pienempään kuvaan jos on aiemmin ollu isompi, saman huomannu kännykässä. :D

    VastaaPoista
  7. Moikka! Anteeks jos tästä on vaivaa.. Olen itse mietiskellyt blogin aloittamista sitä sivusta seuranneena, oon tehny jo noi perus jutut valmiiks mut jotenki tää kommentti osio on tosi epäselvä. En pysty vastaa noihin kommentteihin niinkuin säkin tässä, jokaseen erikseen :o Osaisitko neuvoa et miten saan sen asetuksista, kun mielestäni ne on sielä ihan oikein? Pst. Ihanan tyttömäinen tää ulkoasu ja kaikki:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikee neuvoa täältä käsin :D en oo itekkää mikää paras tän käytössä, googlaa!

      Poista
  8. Iiihana Soikku sun ihanat kädet teki sun videoista taas pirteemmät :D <3 Ja hei siistiä ja hauskaa viikonloppua sullekkin (: Mulla on ainakin hauskaa kun tänää on synttärit jeij :3

    VastaaPoista
  9. Oli varmaan siistiä:) Mun on pakko sanoo että oot mun yks suurimmists idoleista<3 Oot vaan niin ihana<3

    VastaaPoista
  10. Oot ihan sika nätti ;)! Ja on pakko kysyy onko toi 600D kamera hyvä kuvaamiseenkin että tuleeko hyvä laatuisia kuvia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se, objektiivit tosin vaikuttaa paljonkin kuvien laatuun.

      Poista
  11. tee meikkipostaus tai muu meikkivideo!

    VastaaPoista
  12. jejee ! tykkään kovasti sun videoista :) minne muuten se sun uus objektiivi hävis :o ? tai siis se mikä oli sulla vaan hetken :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se hävinnyt mihinkään, se on edelleen mulla!

      Poista
  13. sulla oli tuossa yhdessä videossa (sen nimi oli kai: Ostin parit housut!) samanlainen paita minkä mä omistan :--)

    VastaaPoista
  14. äää, oikeeesti oon ihan koukussa sun blogiin ja vlogeihin .. en tiiä onks se hyvä asia :D:D ? kai on. oot niin ihanan pirtee ja se tarttuu muhunki ! ei mitään moitittavaa ! ootan vaan innolla uusia postauksia (:(: peeääs. SPARTA ON SUPERSÖPÖ c: oikeestii oon haaveillu ikuisuuden kanista ja ihanaa katella pikkusta.

    VastaaPoista
  15. http://www.youtube.com/watch?v=rMqq54FO1ys

    kattokaa tää! :D

    VastaaPoista
  16. onko sun vanhemmat yhes vai eronnu ku sanot ain et huskyt asuu sun iskäl? ja onks sul sisaruksii? Anteeks jos oot maininnu ne jo jossaa oon uus lukija :D

    VastaaPoista
  17. heyy mä olen kanssa yksi niistä ketkä on koukussa sun videoihin! :D

    nyt kun tulin kommentoimaa tämän ni voisinpa esittää kysymyksiäki joita olen pohtinu..:D
    eli oon muuttamassa omilleni pian ja koira jää mun vanhempieni luo mutta oon kelannu että haluisin ehdottomasti jonku lemmikin ku en usko että pystyn elää ilman eläimii enää haha.
    mutta siis oon aina tykänny koirien lisäks kaneistakin..eli

    1.onko kanit niinku..miten seurallisia? tai siis jos vaikka vertaa koiriin? siis sillee et se snadisti auttas kaiken muun ohella ettei ois nii yksinäinen fiilis lol :D ja vähä tyhmä kysymys varmaa mut oon miettiny et onks kaneilla joku et ne tykkää olla sylissä vai kavahtaako ne paijailua kauheesti tai syliin .."kaappaamista ", vai riippuuko iha yksilöstä?

    2. missä se Irmeli-video on kuvattu? häiritsee kun näyttää niin tutulta paikalta:D

    3. mistä oot ostanu ne pinkit laatikot mitkä on sulla siinä hyllykkösysteemis missä on tv?
    oon ettiny mut en löydä mistää ku haluisin matkii sua siinä hyllykkö-laatikko-jutussa .. (sori:D)

    sori random :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kanien seurallisuus riippuu ihan niiden luonteesta ja siitä, miten niitä on käsitelty pentuina/poikasina (mitä ne kanit nyt sitte onkaan pieninä:D. Sparta on tooosi seurallinen, mutta oon törmännyt kaneihin jotka on ihan Spartan vastakohtia. Sylissä viihtyminen yms. riippu myös paljonkin yksilöstä ja ehkä myös hieman rodusta!

      Irmeli on kuvattu Tervasaaressa.

      Pinkit laatikot on Ikeasta :)

      Poista
    2. okeii, kiitosta! pureeko/näykkiikö ne helposti? :D

      Poista
  18. Onko toi sun ystäväs Mikko ja on ollu 4h-Presidenttinä? :D Ku näyttäis mun tutulta ja hänkin asuu helsingissä! Enkä oo nähny häntä pitkääpitkääpitkään aikaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se ainaki 4h-yhdityksessä ollu, varmaa pressanaki :D Ja Mikko ei nykyään asu Helsingissä :)

      Poista
    2. Aijjaa :DD Mut vihannista se on kotosin :D

      Poista
  19. Jee käsikuvausta (:

    btw. näin susta unta. O;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee :D Toivottavasti ei ollut painajainen!

      Poista
    2. Ei ollu! Päinvastoin, olisin halunnut et se oli totta.

      Poista
    3. minäki oon nähnyt pariin kertaan soikusta unta :)

      Poista
  20. luulin aluks, että olit kattomas putousta :D

    VastaaPoista
  21. En ymmärrä miks gosupermodelissa ihmiset haukkuu sua pissikseks o.o siis en kertakaikkiaan ymmärrä :D mun mielestä sun luonne ja ulkonäköja ja.... oot vaan niin ihana :3 En kyllä ymmärrä mikä susta tekee muka "pissiksen" :d

    VastaaPoista
  22. millon toi jakso tulee telkkarista?? :)

    http://aaddaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  23. hei sonja! en oikeen tiiä vastaatko viesteihin täällä fbssä, enkä oikee tiiä mistä kohtaa sun blogista tai videoista ettiä tähän kysymykseen vastausta, mutta voisitko kertoo että miten säätelet tota valotusta sun videoissa? jos et tajuu mitä yritän selittää, niin siis esim toi sun uusin video (kuulumisia hei) nii siinä säädät sitä jonkin verran mulla on canon eos 1100d niin voiko siinäkin säädellä sitä? tai voisitko ylipäätänsä kertoa miten sitä säädetään? KIITOS TOSI PALJON JOS VASTAAT! oot ihan huippu vloggaaja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.youtube.com/watch?v=WILxkUPMMZI katoppa tää, tää on hyvä jos ei tiiä paljon kameroista :D

      Poista
  24. http://jannni99.blogspot.fi/
    hei käykää tsekkaa ! anteeks mainostus :/
    mut soikku sua on tosi kiva seurailla bloggeris ja tubes (:
    oot nii pirtee aina , ja iha sika nätti (;

    VastaaPoista
  25. Mitä sää sillä että sun kädet on back tarkotat? tai siis onko niille tapahtunut jotaina???dd:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiii oo tapahtunut mitään, liittyy vaan kameran objektiiviin :D

      Poista
  26. Joo on iha pakko kysyy et millä muokkaat videos ??:D

    VastaaPoista
  27. mitä pidät spartan häkissä :)? pidätkö niinku puruja vaiii

    VastaaPoista
  28. ei vitsi! ois pitäny kattoo toi jakso! nyt harmittaa ::( (nääkeks sitä katsomosta????) :D

    VastaaPoista
  29. Ihastuin niiin tähän sun blogisi ulkoasuun, varsinkin toi tausta.. ihana !♥

    ♥: http://mimi-perfectly-imperfect.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  30. Oot aivan yli-ihana!! <3 Mä repesin totaalisesti tolle ku sparta söi sitä banaanii ja sä matkit sitä :DDDDD Spartakin on aivan älyttömän ihana karvapallo!

    VastaaPoista
  31. Äää oho toi kommentti tuli väärään videoon! Hups, sori! :D

    VastaaPoista