22.1.2013

Laiskottaa

Mulla oli tässä kolme vapaapäivää ja oisin voinut tehdä vaikka mitä videoita jne. Ei vaan huvittanut. Musta on ihanaa vaan joskus olla ja irtautua arjesta. Tiiättekö sen tunteen kun ei tarvii tehdä yhtään mitään? Ei ole millekkään velvollinen ja voi vaan olla? Se on niin parasta, joskus siis. Mä tykkään, että mun elämällä on tietty aikataulu, mutta en voi kieltää etteikö oo ihanaa välillä irtautua siitä. Mä en oo halunnut hirveästi nyt ajatella mun blogia enkä videoita näinä kolmena päivänä. Oon muutenkin miettinyt asioita paljon (ei siis asioita liittyen tähän blogiin, vlogeihin yms.)

Asioiden miettiminen on silloin järkevintä kun ei oo mitään muuta tekemistä eikä kukaan tavallaan sekoita sun omia ajatuksia. Oon ollut nyt tosi vähän facebookissakin ja oikeastaan irtautunut kaikesta sosiaalisesta elämästä (:D) Okei, kyllä mä kävin leffassa mun ystävän kanssa ja se tuli tänne yöksikin. Mutta lähinnä nää kaksi muuta vapaapäivää.

En siis oo tekemässä mitään ihmeellisiä elämänmuutoksia, mutta musta tälläset ajat on vaan ihan parasta. Mun mielestä itselleen kannattaa joskus antaa aikaa, vaikka olisi kuinka kiire ja pitäisi tehdä vaikka mitä. Ja varsinkin jos pitää tehdä joitakin päätöksiä elämässä. Älkää nyt kysykö, että mitä päätöksiä sä nyt oot tehnyt? En mitään tänne blogiin kuuluvaa, enkä muutenkaan mullistavaa :D Kunhan vain avaudun tässä.

Hmm. Oon kattonut ihan sairaasti nyt How I Met Your Motheria ja se on ihan loistosarja! Jos ette oo katsoneet ennen, niin ainakin Netflixistä löytää ekat 5 kautta. Mua harmittaa kun Netflixistä ei löydy oikein mitään mulle, onneks kuitenkin kyseinen sarja löytyi ja olihan siellä The Officea (brittiversiona) ja Muodon vuoksi. Muuta en itselleni löytänyt.

Älkää muuten spoilatko mitään sarjoja tähän, koska en halua mun kommenttibokseista mitään spoilereita u know? :D Muuten kukaan ei uskalla lukea kommentteja hehhhehe!

Tumblr_mfm8doxas41r5d0ofo1_500_large

Sain sen H&M:ltä tilaamani "nahka"takin ja esittelen sen varmaankin jossain tulevassa videossa. Mä tykkään siitä ja nyt sen takia aloin odottamaan kevättä! Tein myös tänään ekaa kertaa lasagnea itse ja onnistuin woooooooooooooooooooohooooo! Saa taputtaa.

26 kommenttia:

  1. vapaa-aika on parasta ko saa nukkua ja miettii kaikkee rauhassa ja makoilla vaan sängyllä kuuntelemas musiikkii:D!!!

    VastaaPoista
  2. hyvä soikku! teitkö ite juustokastikkeen lasagneen? :) ja voisitkos tehä sellasen kuvapostauksen, me annettas sulle ideoita esim ''kuvaa sun lempisukat, lempilogo, lempivaatekappale'' yms. ja sit ois kivaa jos näyttäsit päivän ateriat videolla :D entiiä onko ihan typerä ja outo idea mut musta ois kiva tietää mitä söit haha :DD toivottavasti vastaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein sen sellasen valmisaineksen pohjalta :D En tiiä teenkö sellasta, katsellaan :D

      Poista
  3. mullaki oli tänää vapaapäivä:D ja apua haluun nähä sun nahkatakin *_*

    VastaaPoista
  4. Sori tälläinen maalaisjuntti kysyy, mutta miksi puhut sanoilla blogi & vlogi. Mitä eroa on niillä on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. bloggaaminen on tälläistä blogiin kirjoittelua ja vloggaaminen on videointia :D

      Poista
  5. Jep;)
    Vapaa-aika on ihanaa!

    VastaaPoista
  6. Aploodit tulee täältä!!! Ja totanoin nuku kunnolla nyt ku on aikaa siihe ja tee sitä mitä et yleensä kerkee tehä!! :DDDD

    VastaaPoista
  7. Pienet siulle ja siun lasagnelle !! :'D

    VastaaPoista
  8. Moikka!tosi kiva tää sun blogi ja vaikutat mukavalta tyypiltä!,
    mistä oot hommannu ton laidoilla olevan sulkataustan,meinaa sikamakee!:D

    VastaaPoista
  9. Itekki digaan aivan törkeesti tosta HIMYM. Oon kattonu koko sarjan läpi muutamaanki otteeseen, lukuunottamatta kahta uusinta kautta jotka vaan kertaalleen.
    Jos Netflixistä haluut sarjoi kattoo, ni ite löysin sieltä Modern Family sarjan joka on kans ollu melko hyvä. Arrested development on kans törkeen hyvä, vaikka siitä en tykänny ennen ku Netflixistä katoin. Suosittelen kumpaakin jos et oo viel kattonu! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei pitääpä tsekata ne kuha tässä joskus kerkee :D

      Poista
  10. eiks sen sarjan nimi oo ensisilmäyksellä?:D se on ihan huippu!! oon hurahtanu siihen c: jeej sait sun takin!((:

    VastaaPoista
  11. How i met your mother on varmasti yks parhaista ajanvietto tavoista jossei muuta keksi! Itsekkin kattelin kaikki tuotantokaudet yhden loman aikana ja siitä lähtien sitte seurannu ohjelmaa :).
    http://www.youtube.com/watch?v=CiweaZQ8g5U

    VastaaPoista
  12. taptap! Mul on just nyt sellanen iltapäivä ettei tartte tehä mitään, eikä oo turhaa stressiä. *___* Lasange on hyvää :)

    ---> http://wadeliojack.blogspot.fi/ <---

    VastaaPoista
  13. Soikku lähe mun kaa treffeille! olet ihana nainen

    VastaaPoista
  14. mulla on ollu ihansamanlaista oon vaan laiskotellu :DDD (tosin oon kattellu eri bogeja :D)

    VastaaPoista
  15. *taptap* :D mulle tulee varmaan 10 kertaa viikossa Netflixistä sähköpostia siitä ilmasesta kuukaudesta, mutta toissapäivänä estin niitä lähettämästä enää viestejä, kun ei kiinnosta. :D lataan yleensä netistä elokuvat ja ohjelmat. Ennenhän oli netissä se joku ilmanen sivusto jossa sai kattoa niitä elokuvia, mutta en tiiä onko sitä enää, ei vissiinkään. Siellä kävin joskus kattomassa jtn elokuvia. :)

    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  16. Oot niin paras soikku!! ((: Oon melkein kaikki sun videot kattonu ja oon tykänny kaikista niistä!! Oot niin paras tekemään videoita! Haluaisin lähettää sulle postia mutta en tiijä onko se äidin mielestä kovin järkevä idea. Mutta SINÄ OOT VAAN NIIN TAIVAALLISEN PARAS IHMINEN! :)

    VastaaPoista