22.4.2013

Uskaltaako netissä julkaista omia tietojaan?


53 kommenttia:

  1. oot taas kerran ihana ja nui sun hiukset!!! AAAWAWWWWWSS <3

    VastaaPoista
  2. kyl mä silleen tarkkailen et mitä laitan nettiin :p esim irc-galleriassa katon minkälaisen kuvan itestäni laitan ettei nää pedot iske :s ja myös siten et jos kirjoittelen niin kyl luen että mitä mä oon kirjoittanut ettei siitä lähtis mitään väärinkäsityksii ja näin.

    VastaaPoista
  3. Tää oli hyvä video, toivottavasti mahdollisimman moni näkee ja katsoo tämän. Sillon ku tein facebook-tilin, harkitsin sitä kauan mutta päätin kuitenki sen tehä. En ikinä vois kuvitella antavani omaa puhelinnumeroa tai katuosoitetta esimerkiksi facebookin profiilitietoihini.
    Mun sisko on 25-vuotias, ja oon itse 15-vuotias. Muistan ihan selvästi ne ajat ku oli yks tietokone jolla käytiin ehkä kolme kertaa viikossa, ja sillonkin pelattiin miinaharavaa. :D Ei ollu tietoakaan mistään facebookista tai instagrameista tai muista. Sitte ku irc-galleria löydettiin niin ei hitto että se oli siistiä! :D nykyäänhän sitä ei käytä enää kovinkaan moni. Mutta joo, mun mielestä olis kiva palata niihin aikoihin ku ei ollu paljo ollenkaan tietokoneita ja jos olikin, niin sellanen vanha laatikkotietokone jota käytettiin muutamia kertoja viikossa.
    Ihmisillä oli paljon enemmän elämää sillon. :D

    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Tää oli tosi hyvä video! Ite oon nytten 13, ja muistan kun aina pienempänä "haaveilin" että saisin/osaisin tehdä irc-gallerian, kun sisko (nyt 20 v) sitä käytti ja lisäili kuvia yms. :D Olin kuitenkin oikeesti aika pieni sillon, joten jouduin sit tyytymään habbo hotelliin. Sinne sit kuitenkaan en mitään sukunimee tietenkään laittanu, sieltähän vois joku tuntematon sen saada, ku tuntu sillon niin kauheelta ajatukseltaki et joku tuntematon sais tietää sukunimen :D Sit kuiteski tossa ku olin joku 10 ja tein facebookin, niin siellähän sit oli heti oma koko nimi ja kaverilistalla sellasii ihmisii joita en ollu ikin ees nähny. :D Mut niinkun Tiiakin sano, niin mun mielestä ois välillä niin kiva palata siihen ku sillä siskon tietokoneella vaan välillä sai pelata jotain habboa.. :D
    Hui tästähän tuli pitkä viesti, mut ei siin mitään, hyvä video oli joka tapauksessa! (:

    VastaaPoista
  5. sä oot niin paras ja oon kattonu kaikki videot melkee ja seuraan sun blogii ja tää video on tosi järkevä

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Sulla ei oo housuja jalassa.

    VastaaPoista
  8. Oot ihan huikee <3 Voitko teettää nimmareita?

    VastaaPoista
  9. puhut aika lailla totta tost nettijutust & älä välitä muist mitä ne aattelee susta.. :)
    mut kiva video

    VastaaPoista
  10. Munki kuva löytyy google kuvahaust, vaan koska oon liittyny jonku blogiin, ni sit sitä kautta:s eikiva:(

    VastaaPoista
  11. en oo ees ajatellu tätä asiaa SILLEE pahemmin! tottakai harkitsin 346743kertaa ennenko loin facebookin ja tällee mut muiden nettisivujen kanssa :-D ei mul kyl oo tunnukset ku yhellä sivustolla, mutta ku kirjotin nimimerkin googlee ni tottakai googlesta tuliki profiilikuvani vastaan :-D kiitos tästä siis, heräsin!

    VastaaPoista
  12. tää ei sori liity mitenkään tähän aiheeseen, mut miten sä oot tehny ton sun bannerin ? :)

    VastaaPoista
  13. Samaa mieltä Tiian kanssa!

    VastaaPoista
  14. Sulle se kertynyt massa on kyllä mennyt oikeisiin paikkoihin! :DD

    Ei mitään ihan hyvin sä vedät, suosikkibloggarini! <3 <3

    VastaaPoista
  15. http://irc-galleria.net/user/Soikkuu

    Ootko tuo oikeesti sie vai jonkun tekemä feikki profiili?
    Ihmettlin nimittäin, ku tykkäsit/"tykkäsit" miun kuvasta... niin ois ihan jees tietää. :)

    VastaaPoista
  16. Jos kirjottaa sulle fanipostia, nii pitääkö kuoreen kirjottaa "Soikku" vai sun oikee nimi? :)

    VastaaPoista
  17. Mä oon aina luullu sua nuoremmaks mut äske ku katoin oikeest laidast tietoja ni ni yllätyin! Luulin sua n. 3 tai 4 vuotta nuoremmaks! :O Mut oot tosi hyvä tekee noita videoita ja sul on hyvät aiheet ;D

    VastaaPoista
  18. Onha sil housui :) sil on shortsit. mut nii ihanaaa oot ja ihanat hiukset

    VastaaPoista
  19. ihanaaaaaa oot soikkuseni :) ja ihanat hiukset :) muute onha soikul shortsit jalaaass ... :

    VastaaPoista
  20. Mielenkiintoinen video:) Opettavainen pienimmille:)

    VastaaPoista
  21. Nykyään sillä ei enää tosiaan oo väliä laittaako nettiin kuvan itestään ja antaa sukunimensä. Mutta itse kuitenkin aina mietin, että onko kuva asiallinen ja että onko se nettisivu, jolle nimeni/kuvani laitan, että onko se turvallinen. c;

    VastaaPoista
  22. mä henkilökohtasesti en oo jakanut facebookissa edes mun kotikaupunkia, saati puhelinnumeroa, tai olen laittanut sen niin että nään sen vain itse. ja sulla on tosi kiva blogi! olin katsonut sun videoita jo jonkun aikaa ennenkun edes tein oman blogin ! tässä on mun oma! :) http://itsnowor-never.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  23. Iha mahtava video! Ite muistan joskus junnuna ku liitty ekoja kertoja johonki kavereita.net tai irc-galleriaan ja isi muistutteli vähä väliä että mitään tietoja itestäs, asuinpaikkaa, nimeä, ikää et saa kertoa :D Ja kuvienki piti olla sitä luokkaa ettei sua niistä voi kunnolla tunnistaa ja uhkailtiin että kaiken maailman pedofiilit siellä nyt sua kattelee ja seurailee. No, nyt sitä ollaa Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä ja ties missä sosiaalisissa medioissa, kaikkie mahdolliset tiedot esillä enkä kyllä ainakaan _tietääkseni_ oo vielä yhteenkään pedofiiliin tai muuhun vastaavaan törmännyt :D

    VastaaPoista
  24. Mulla on tota samaa hiusjuttuu mitä näytit tos lopus!:D Se on oikeesti hyvää!!

    VastaaPoista
  25. Puhut ihan asiaa:) kiva video taas kerran ja munkin nimi on muuten Sonja :D

    VastaaPoista
  26. Hah, mulki on dipit, mulla on vähän kirkampi pinkki.. :3

    VastaaPoista
  27. Mun on muuten ihan pakko linkata tä kun mä tän löysin.
    http://irc-galleria.net/user/Soikkuu
    :D tuskin olet sinä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Feikki on.. :D Ihmettelin, ku Soikku tykkäs miun kuvasta :)

      Poista
  28. Hyvä video. Olet niin ihuna!

    VastaaPoista
  29. voitko joskus kuvata videolle mite sitä puuterijuttuu laitetaa minkä näytit tossa lopussa? :D ku jos se jotekii tuuhentaa niitä ni mua kiinnostas et mite sitä käytetäää. vois itekkii ostaa sitä :)

    VastaaPoista
  30. Videon asia mitä kerroit on itseasissa tosi hyvä, koska tuskin puoletkaan näistä ala-aste/ylä-aste ikäsistä saa päähänsä mitään internetin riskejä. Joita oikeasti voi tapahtua!
    Mutta kumminkin, asiallinen video (y) (;

    VastaaPoista
  31. Oot ihana soikku, ja voitko tehämy dayn? Millä ohjelmalla muokkaat videot???

    VastaaPoista
  32. Naurettavaa vaan jos joku työnantaja ei ottaisi sen takia töihin että ihmisellä on omia mielipiteitä joita vieläpä uskaltaa tuoda julki. ^-^
    Oon pohtinut kyllä samoja asioita ja että mitä ihmiset oikeesti loppujenlopuksi pelkää..?
    Että mafia tulee, löytää ja ryöstää sun kodin, kun susta on kuva Internetissä? Joidenkin ihmisten pitäis kyllä chillata noiden asioiden suhteen. Tyhmä se on joka ei ajattele ennekuin tuo nettiin jotain julki.

    VastaaPoista
  33. netissä on kyllä paljon htyviä puolia mutta on taas sitten niitä huonompiakin.

    VastaaPoista
  34. Hienoa nähdä taas kuinka sä voit pilata toisten unelmat! Sulla on youtubessa yli 30 tuhatta tilaajaa ja facessa melkein 20 tuhatta tykkäystä! Sit sä mainostat sun kuvaa sielt rajalan sivuilta siellä, ni ei tässä oo muilla mahdollisuuksia enää edes voittaa! En vaa tajuu miten voit olla noin itsekäs! Sulla on jo nyt superhyvä järkkäri, ja muilla ei taas mitään! Mä oon haaveillu jo reilu 3 vuotta järjestelmä kamerasta, mut mulla ei vaan oo ollu rahaa, ja oon muutenki köyhästä perheestä, ni en oo voinu ees haaveilla siitä et mun vanhemmat ostais mulle järkkäriä! Mut nyt mä voin olla ihan varma et mun haaveista ei todellakaan tuu totta ku sun kaikki lukiat menee tietenki äänestämään sua! Kiitos vaan sullekkin paljon!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noissa kilpailuissa on lähes aina poikkeuksetta semmoinen tapa, että tuomaristo valitsee loppupeleissä voittajan. Esimerkiksi noissa kilpailuissa huijataan paljon, huijarit eivät voi vaan yksinkertaisesti voittaa. Mä itse en huijaa millään tavalla.

      Poista
  35. ihana!! pommin kokoomis videoita:D

    VastaaPoista
  36. Oli hyvä video ja katsoin loppuun asti ja ihan täyttä asiaa puhuit. Olet erittäin kaunis ja sinulla on hienot mielipiteet ja osaat tehdä mielenkiintoisia videoita, joitain katsellut. Jatkat vaan samaan tapaan niin hyvin se menee, ainakin mielestäni ja uskon että useimpien muidenkin..:)

    VastaaPoista
  37. Asia video! :) Itsehän oon saanu melkein kunnianloukkaus syytteen mun blogi kirjotuksen takii. Virheestä oppineen, tän hetkises blogin kirjotuksissa ja videoissa mietin 2 kertaa mitä sanon/kirjotan. Mietin asiaa ain sen kannalta et mitä voisin sanoo ihmisille suoraa ja sanon vaa asioita joiden takan voin seisoo loppuu asti 100%. :)

    VastaaPoista
  38. minun iskäki on sanonu, että työnantajat sit lukee mun blogia ja tällee ko haen johonki töihin. siis samalla tavalla ko sun isäs sano näist sun videoist. mut oon sun kans sillee niinko samaa mieltä tuosta nettihommasta:)

    VastaaPoista
  39. Oot aivan oikeessa, ei näistä videoista mitään pahaa koidu vaikka (tuleva) työnantaja nämä näkeekin. Pikemminkin päinvastoin, kun olet oma ittes videoissa niin näkeepähän haastattelija mimmonen tyyppi on kyseessä. :)

    Jos itse haastattelisin sinua ja olisin nähnyt videoitasi etukäteen, voisin antaa lievän jännityksen haastattelussa anteeksi kun tiedän videoidesi perusteella millainen ihminen olet.

    VastaaPoista
  40. Niin asiaa jälleen kerran!! Hyvä Soikku :)<3

    VastaaPoista