6.4.2013

JUSTIMUS


Oltiin tosiaan Justimusfilmsin keikalla Marian ja Jessican kanssa. Oli ihan hauskaa! Se oli vaan vähän tyhmä juttu, kun se yläkerta oli suljettu. Musta tuntuu, että se on aina suljettuna Justimusten keikoilla.

Päästin bäkkärille wuuuhuuu. Ja muuten, monet tunnisti mut paikan päällä ja kiva kun uskalsitte tulla moikkaamaan :) Monesti vain ihmiset kattovat kauempaa ja ei tule sanomaan mitään.

Oliko joku teistä keikalla, oliks hauskaaaaaaaaa? Ja muuten, terkkuja Tiialle ja Jonnalle :) 

67 kommenttia:

  1. Mie oon aina halunnu mennä Justimuksen keikalle, mutta ne on aina etelässä! :D t. Napapiirin asukki:D mutta koska teet lissää mielenkiintosia blogeja? (: ja tsekkää tämä, jos on aikaa,
    juliaonihminen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäki asun napapiirillä :D

      Poista
    2. justimus oli vasta rovaniemellä helmikuus... :D:D

      Poista
    3. justimus oli vasta rovaniemellä helmikuussa... :D

      Poista
    4. Mie asun sodankylässä:D

      Poista
    5. jeejee ite asun kittilässä :D

      Poista
  2. Kui pääsitte bäkkärille? ;O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisiko vaikka siksi kun Justimus tuntee Soikun jo ennenstään? :) Heillä on jopa yhteinen vlogikin JustimusVlog-kanavalla. ;)

      Poista
    2. no en usko et se on siintä, tai no voishan se ollaki... :)

      Poista
  3. Huu kui siistii. :D Miten sä bäkkärille pääsit

    VastaaPoista
  4. tunnetko sie noi justimuksen pojat ?(:

    VastaaPoista
  5. Mie olin Kouvolan keikalla :) ooli hauskaa mut mua oksetti koko keika :( ja harmi ku siel ei vissii jaettu nimmareita..mut muuten oli ihan parasta!

    VastaaPoista
  6. mitä vittua, en eka tunnistanu juhoa :---D hyrr... MUT TOSI KIVA KUVA! ;)

    VastaaPoista
  7. omggggggg oon kade :ooo <33333 pääsitte bäkkärillee!! mut mite sinne ees pääsee:D?? oon aina halunnu tietää!:D:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite pääsin sinne kerran kun voitin semmosen arvonnan joka järjestettiin siellä keikkapaikalla vähä ennen sitä keikkaa. :)

      Poista
  8. Oon päässy kattomaan Justimuksen ja Nost3&Protron keikkaa Tamperetalolla viime syksynä muistaakseni, jos se oli syksyllä.
    Onko oikeesti Juholla nyt noin lyhyet hiukset.. o.o ?! Tai pitääkse vaan noin pystyssä?:D
    Jos kiinostaisi lookata mun blogia, linkki: http://keepsmling.blogspot.fi/
    Liityin äskettäin sun blogiin :)

    VastaaPoista
  9. Olisin tullu jos ei ois ollu nii kaukana... Mut olin helmikuun lopulla niitten keikalla ja pääsin bäkkärille ja oli kyllä mahtavaa!! :D

    VastaaPoista
  10. Asun Haapaveel nii kylhän niitä tääl näke vaik ei ois keikkojakaan :3

    VastaaPoista
  11. En tiiä tuliks mun äskönen kommentti,mut siis asun haapaveel nii nään niit aina välillä ku Sami ja ehkä jooseki asuu tos naapuris :3

    VastaaPoista
  12. Asun lapissa, tuskin ne tulee tänne :( :D

    VastaaPoista
  13. Kyl ne pohjosessaki käy... ._.

    VastaaPoista
  14. Olin JF&NP:n keikal pariviikkoo sitte ku nää oli Kouvolas! Oli kyl ihan huippukeikka :)

    VastaaPoista
  15. Hei vähä jees! Mut miten pääsitte bäkkärille? :)

    VastaaPoista
  16. Oiijj, Justimus ! ♥ Ja itekki oon halukas kyl menemään Justimuksen keikalle :)

    VastaaPoista
  17. Ooon niin kade sulle soikku et ei mtn rajaa!! Tunnet justimukset ja sul on järkkäri (jota oon aina halunnu), oma pupu ja blogi jonne voit tehä videoita sun järkkärillä! <3 ja oot niin kaunis kans

    VastaaPoista
  18. Mäki olin tuol :) en kyl nähny sua, muuten olisin tullu moikkaamaa :)

    VastaaPoista
  19. Tosi kiva,et pääsit bäkkärille! :) Oliks teil muute hauskaa??
    Ainii täs ois mun ja mun kaverin yhteine blogi: hardtoknowwhatyouwanttosay.blogspot.fi
    ~R~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tunne kun joku kysyy kommenteissa oliko hauskaa kun blogitekstissä lukee ''Oli ihan hauskaa!''

      Poista
    2. Se tunne kun joku tulee ihan vaan mainostaan blogiaan ja pakko keksiä jotain muuta alkuun. Sitten "ainiin..." :D:D

      Poista
  20. ää, vitsi oon kade ku pääsit tonne noi lähelle :3 ja muutenki! Onneks kävi Joensuus :>

    VastaaPoista
  21. kun oikeen miettii, niin sulla ei voi asiat paremmmin olla!! ;)

    VastaaPoista
  22. Tykkäätkö juhosta :))))))?

    VastaaPoista
  23. Mistä sie tunnet justimuksen pojat?:)

    VastaaPoista
  24. olisin tullut jos oisin päässyt .. oliko sinulla siellä hauskaa ?

    VastaaPoista
  25. mite sinne bäkkärille pääsee? koska mun yks tuttava pääs justimusten keikalla bäkkärille ja ei tosiaankaa tunne niitä eikä mitää, se vaa pääs??? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaipa sinne yleisesti joidenkin kilpailujen kautta pääsee.

      Poista
    2. Mut miten sä sinne pääsit? ;)

      Poista
    3. Turha kysyä soikult et miten se pääs sinne ku ei se kuitenkaan kerro.

      Poista
  26. tää ei liity tähän postaukseen yhtään mitenkään mutta jos voisit vastata tähän kommentiin: voisitko linkata mun blogin sun johonkin postaukseen tai ees mainita jossain sun videossa:) oisko mahdoton

    http://myandmyli.blogspot.fi/

    ps. jos voisit ees vastata ;()

    t. blogin aloittaja
    hepa kezola!

    VastaaPoista
  27. Siistii!:) Oisin itekki ollu siel, mut asun kuopios:D
    http://www.idunnobl.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  28. mäki haluisin bäkkärille! ja noitten keikalle taas, ja sillee:D Justimukset on parhaita! ja Soikku säkii :)

    VastaaPoista
  29. oon kade et pääsit tollee noin "lähelle" niitä, mäki haluun! x)

    VastaaPoista
  30. Onks sulle koskaa sanottu et sä ja Juho oisitte aivan älysöpö pari? :3

    VastaaPoista
  31. miten toi banneri on tehty?

    VastaaPoista
  32. epistä ;DD Ens kerral otat mut mukaa!

    VastaaPoista
  33. Toi henki tunnistaa sut :D

    Kuva:

    http://i10.aijaa.com/b/00718/12048487.jpg

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin ja sen Djpate246, joka oli siinä 10 parasta kommenttia videossa:DD

      Poista
  34. Oho! Jätkät kittaa kaljaa siellä :D

    VastaaPoista
  35. Hei muute ku sun uusimmassa videossa mietit et voisit keksiä sun videolle jonkun kivan alun, nii mulle tuli mieleen et voisit tehdä ite tai yhteistyössä jonkun kanssa sellasen vähä niinkun intron sun videoille, mikäli tajusit :DD

    VastaaPoista
  36. Mistä justimus tuntee sut ?? Noitten sun videoittenko kautta vai ??? :)

    VastaaPoista
  37. Onkso justimuksela blogia ???

    VastaaPoista
  38. Epistä!!! Ens kerral mä tuun mukaan!

    VastaaPoista
  39. Onko sulla vasemmassa kädessä luomi, koska se näkyy joissain videoissa ja oon miettiny mikä se on vai onko se rupi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on sellanen ruven tyyppinen :D En tiiä mikä, lääkärissä pitäis näyttää.

      Poista
  40. soikku oot ihana !! <3 <3 (:

    VastaaPoista
  41. hahhaa kateuuus :33 itekki haluaisin ne nähdä mutta koskaan en oo päässy jos ne on tampereella :( ihana ulkka blogissas ja soikku oot vaan niin paras ihmine mitä mä tiiän n 3 n

    VastaaPoista
  42. Minkä kokonen toi sun banneri on :)?

    VastaaPoista
  43. jotku on ujoja ihmisiä, eikä uskalla tulla ees moikkaa ;)

    VastaaPoista
  44. Oon nii kade ku soikku on justimuksen poikien kaa. Oon aina halunnu justimuksen keikalle.

    VastaaPoista
  45. Moi Soikku! :) Oon pohtinu jo kauan että miten pääsee bäkkärille? o: Pitääkö siin olla erilliset liput? Ku en oo itte viittiny mennä, ku en oo tienny saako mennä vai ei? :) Toivoisin et vastaat! <3 PS.. Ooot niin nätti ja oon kateellinen sulle, ku tunnet jf:n noin hyvin <3 !

    VastaaPoista