1.4.2013

Hmm


Meettekste joillekki keikoille tänä vuonna? :)

71 kommenttia:

  1. Justin Bieberin:D Ja ehkä Justimusfilmsin sitte mmyöhemmi:)

    VastaaPoista
  2. Justin Bieber ja Robin ainaki 8DDDDDD

    VastaaPoista
  3. Ois kiva jos kokeilisit alottaa näitä videoita joskus tosi erilaisilla tavoilla, muillakin kun ''moi kaikki'' :)

    VastaaPoista
  4. en mee enää luultavammin mihinkään keikoille :-) olin tossa 22.3. tänä vuonna adam lambertin keikalla. yks unelma toteutettu. ens kerralla ku adam tulee suomeen niin menen ihan varmasti sinnekkin ♥ ! upee mies !

    VastaaPoista
  5. Mä meen Justin Bieberin keikalle tässä kuussa♥

    VastaaPoista
  6. Mä meen One directionin keikalöe Berliiniin toukokuussa (: En oo sitte muita oikee suunnitellu kun ne liput makso aika paljon /:

    VastaaPoista
  7. meen ehkä Antti Tuiskun keikalle! :D
    en ees fanita sitä! :D

    VastaaPoista
  8. Mä meen Rihannan keikalle kesällä!! :D

    VastaaPoista
  9. Cheekin jäähallikeikalle ja tammerfesteille oisin menos

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluisin Cheekin jäähallikeikalle, nyt onneks miun bestis hommas miut Joensuuhu sen keikalle <3

      Poista
  10. Joo, Cheekin keikalle toukokuussa : D

    VastaaPoista
  11. haha, oon kattellu koko tän pääsiäisen sun videoita oikeesti varmaa kuus tuntia putkeen joka päivä:D no ei mitää, kyllä näitä jaksais katella enemmänki:D

    VastaaPoista
  12. Justinin keikka täs kuuus! ♥ :3

    VastaaPoista
  13. oon menossa monellemonelle keikalle, mut ne on lähinnä suomalaisia ketä meen kattoon :D paitsi festareilla tulee myös jotain ulkomaalaisia (mm. mac miller ja far east movement). nyt haluaisin tonne rihannan keikalle, mut sillonku ne liput tuli myyntiin nii sillon en viä halunnu :DD

    VastaaPoista
  14. kiva video :) näistä kaikista tulee aina nii kiva fiilis ja vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä :)
    ja joo ite oon menossa tässä kuussa Justin Bieberin keikalle!!♥ ite en malta odottaa sitä keikkaa!
    mut onnee et te saitte myös liput sinne keikalle mihin halusittekin :) pitäkää siellä sitte hauskaa ku sen on!
    http://neverstopdreaming-jenna-s.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. meen 26.4 justin bieberin keikalle <3 !
    & tykkään sun blogista iha sikana ! oot ihana soikkuu :)

    VastaaPoista
  16. cheekin jäähalli keikka odottaa! ;)

    VastaaPoista
  17. voi ei ellie on ihana! ja ite meen weekend festareille :--)

    VastaaPoista
  18. eilen menin justimusfilmssin keikalle (:

    VastaaPoista
  19. Meen Summer up festivaalille, mut sit yksittäisit keikoist en tiä. Toivottavasti sais jonku kaverin Justimuksen keikalle, nii vois mennä.. (:

    VastaaPoista
  20. Mä meen black veil bridesin ja bring me the horizonin keikalle ja varmaan jollekki festareille :)

    VastaaPoista
  21. mitääää koska paramore on tulossa ja minne hääääh :O nyt jos ois rahaa..

    VastaaPoista
  22. Justin Bieber, Sleeping with sirens, festarit kesällä ja mieli tekis Black veil bridesiin ja Bring me the horizontii mut eipääse:c

    VastaaPoista
  23. rock the beachiin kattoo pääasiassa paramoree, mut samal tulee nähtyy monta muutaki(8

    VastaaPoista
  24. Justimusfilms ja Nost3 ja Protro ens sunnuntaina <333 !

    VastaaPoista
  25. black veil bridesi keikal 22 pv tätä kuut :3 can´t wait ! :))

    VastaaPoista
  26. Hei miten sä saat videot tuollaisiksi isoiksi postauksiin? Ja itse en käy keikoilla lähes koskaan :D

    VastaaPoista
  27. weekend festivaaleille ja wanajaan varmaan :)

    VastaaPoista
  28. Mä meen toukokuussa Bon Jovin keikalle :)

    VastaaPoista
  29. ite oisin menos ainaki tänä kesänä festeille kahtoo stepaa ja area :D ja ehkä hollywood undeadia kahtoo kans ;33

    VastaaPoista
  30. Lana Del Reyn keikalle oon menossa. :) ja myös Ruisrock ois suunnitelmissa!

    VastaaPoista
  31. Meen Musen keikalle (:

    VastaaPoista
  32. Paljon on keikkoja tulossa jee! Alkuvuodesta Hexvessel vielä, kesällä Mark Knopfler, Rush ja Iron Maiden ja syksyllä suunta otetaan kohti Berliiniä ja Roger Watersin keikkaa!

    VastaaPoista
  33. qstockiin ois suunnitelmissa mennä.

    VastaaPoista
  34. Haluisin Robinin mut en tiiä pääsenkö:( !

    VastaaPoista
  35. Justin Bieberin keikalle,esiintyy mun syntymäpäivänä :)

    VastaaPoista
  36. Justimusfilmsin ja Nost3 & Protron keikalle :)

    VastaaPoista
  37. oot soikku ihana! mie meen lana del reyn keikalle :-----------)

    VastaaPoista
  38. Musee myöskin ja mahdollisesti Rock the Beachiin kattomaan Green Dayta :)

    VastaaPoista
  39. ite meen lana del reyn keikalle ainakin, ja ehkä p!nkin jos saan viel liput (:

    itsonlyrocknrolll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  40. Oletko säkin ortodoksi? Uspenskissa olisi kyllä hieno päästä pääsiäisyön jumalanpalvelusta viettämään! Olet aika ihana kaikenkaikkiaan! Ihanan pirteä :)

    VastaaPoista
  41. Rihannan keikalle oon menossa :) ehkä nään sut siel :D

    VastaaPoista
  42. Black Veil Bridesin keikalle menen :) Ja ootan iha sikana sitä :D

    VastaaPoista
  43. tuu mun kans robinin keikalle (;(;(;(;<33333

    VastaaPoista
  44. Meen kaverin ja mun äidin kanssa P!nkin keikalle c:

    VastaaPoista
  45. En oo just nyt menos minnekkään :( Mut 2010 & 2012 vuosina olin Lady Gagan keikalla, ja jos One Direction tulis suomeen... ;3

    VastaaPoista
  46. One Directionin Berliiniin (:

    VastaaPoista
  47. Olis tarkoitus mennä Musen keikalle kesällä. Mukaan pitäs ottaa (jos uskallan) oma järkkäri, myöskin canon EOS 600d. Osaisitko sanoa jotain vinkkiä kameran säätöihin? :)

    VastaaPoista
  48. Mikä su sähköposti osote on?

    VastaaPoista
  49. Ellie Goulding on ihana! En ees tienny, että se on tulossa Suomeen. o: Itekki oisin halunnu Rock the Beachiin, mutten pääse mitenkään. Mutta ehkä Ilosaarirokkiin menen, jos joku lähtee mukaan. :3

    VastaaPoista
  50. Mä olin Adam Lambertin keikalla tossa vähän aikaa sitte :):) oli IHANAA

    VastaaPoista
  51. One directionin ainaki toukokuussa :)

    VastaaPoista
  52. Voitko sä sitten ottaa kuvia niiltä keikoilta? Olis tosi kiva ♥ Ja mä oon ainakin menossa One directionin keikalle. Ainakin luulen jos ne tulee suomee :) Ja voisitko ottaa kuvan sit Ellien ja rihannan nimmarista jos aijot hakee/ jos ne jakaa?? :) Ainiin ja Ellie Goulding ja Rihanna on munkin mielestä ihania tyyppejä ♥ Elliestä saa niin hirveesti inspistä. ( sen musasta siispä )

    VastaaPoista
  53. Cheekin keikalle huhtikuun lopussa <3 :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sä oot varmmaan menoss just sille keikalle minne mä en päässy... oisin menny ja rupesin netist varaamaan ja olin oottanu monta kuukautta olin viel hehkuttanu kaikille siitä ja sillai...nii mutjoo olin just varaamass sitä netist ja katoin ett ai viel yks paikka jälell ett kävi hyvätuuri sitt täytin kaikki tiedot ja sitt siihen tuli yhtäkkiä ett `LIPUT ON LOPPUUN MYYTY!!! ;((((( ;'( :( mä niin halusin sinne...

      Poista