18.4.2013

Tatsajuttuja lisää





76 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Se on tatuointi ja tatuointei voi sanoo tatsoiks ja tatskoiks :)

      Poista
  2. Eiks se oo tatska eikä mikään tatsa.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mikä sun ongelma on?? ..:D
      onkos sillä jotain suurempaaki merkitystä millä nimellä kutsuu tatuointia xD

      Poista
    2. nii ja se voi olla kirjoitus virhe..

      Poista
    3. Toi ei ollu mikään loukkaus mietin vaan et sanotaanko sitä jossain muualla tatsaks ku ite en oo ollu tietoinen siitä...ja heti mulla on ongelma jos mietin/kysyn.. Joo hyvää päiväää -.-"

      Poista
  3. Ihana tatuointi :3 Sopii sulle :)!

    VastaaPoista
  4. Liityin vasta vähän aika sitten lukiaksi niin et viitsisi esitellä kaikkia tatuointejasi samassa postauksessa kuvilla/videolla? :))

    VastaaPoista
  5. Oot ihan oikeessa että ne ketkä tykkäävät tatuoinneista saa tykätä niistä niin kauan kun vaan elämää riittää ja ottaa vaikka kaikki tatuoinnit mitä on jos vaan haluu ja muilla ei kuuluisi olla siihen sanomista. Sulle sopii toi tatuointi:)

    VastaaPoista
  6. Eka ku näin kuvat tosta niin täytyy myöntää et mun ajatukset oli just sitä luokkaa et oliko tommosen hankkimimen nyt aivan loppuun asti harkittua ja haluutko tosissas rusakon reitees. Eli suoraan sanoen en pitäny sitä hienona. Sit katoin tän videon ja sait mut vakuuttumaan, sait ilmastua asias selkeesti ja koin ns. ahaa-elämyksen ja tajusin et hei se tatuointi on hieno koska sä osaat kantaa sen tommosella ylpeydellä. Oot ihanan karismaattinen ja aito ihminen. :) Suunnittelikko sä ton tatuoinnin ite ja oliks sulla heti joku visio et haluut just tommosen vai mistä lähti idea?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että joku osaa ottaa asioista selvää ennen kuin kommentoi pelkkää negatiivista :D! Joten propsit siitä.

      Tatuoija suunnitteli, sanoin vaan millasen haluan ja se piirs mulle monta luonnosta ja niistä sitte valitsin. Se osas kyllä tehä just semmosen ku olin halunnu ja itseasiassa vielä paremman. Mun mielestä tää mun tatuointi ei vaan vois olla parempi :D Se on just täydellinen mulle.

      Poista
  7. Hei oikeesti! Tarviiko alkaa nussimaan pilkkua jos joku sanoo tatsa eikä tatska..? Ette viittis olla enempää pikkutarkkoja.

    VastaaPoista
  8. mä oon sua 10cm pidempi vaik oon 12v :D + tyttö :o

    Anyway ihana tatska♥:3

    VastaaPoista
  9. Musta ainakin iha hullun hieno!!

    VastaaPoista
  10. toi on siis aivan mahtava! täydellisen iso täydellisessä paikassa !! oon rakastunut kans :-D

    VastaaPoista
  11. iha sairaan kiva toi uus tatska :) onks tatskat kalliita??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. riippuu tietenki tatuoinnin koosta, varmaan alle satasella saa sellasen pienen

      Poista
  12. Sattuko tatskan ottaminen :) ?

    VastaaPoista
  13. nii onko ne kalliita??????

    VastaaPoista
  14. vähäks magee toi tatska! onks sul siis muitakin tatuiointeja? ois kiva nähdä ne :)

    VastaaPoista
  15. Hhaah meinasin kerran ostaa tollasen paidan muuta se haisi niin hirveellee etten sitte ottanu :DD

    VastaaPoista
  16. Voisitko tehä vaikka joskus sellasen videon missä esittelet sun kaikki tatskat?(: ja vau toi on tosi kiva!(8

    VastaaPoista
  17. Toi uusi tatska on kyllä tosi makee, ja siis tosi hyvin tehty! Missä teit tuon tantskan? Kiitos kun vastaat!

    VastaaPoista
  18. onko sulla kummassakin jalassa?

    VastaaPoista
  19. Tuli vaan tosta sun uudesta bannerista mieleen, että kopsasitko idean Natalia Kallion blogin bannerista ?

    VastaaPoista
  20. Toi tatska on nii ihana!!!!!!!

    VastaaPoista
  21. Onks sulla muute ajokortti ??

    VastaaPoista
  22. Mitä biisejä tän videon taustalla soi? ASIA video noin muuten. Ja mun mielestä toi rusakka on aivan sairaan siisti noine kuvioineen kaikkineen, vaikka ite en sellasta ottaskaan!

    VastaaPoista
  23. Siis toi on ihana!:)Mikä sul muute siin kylessä on? en oo iha perillä:D:D

    VastaaPoista
  24. Ihana tatska :) ja ihana banneri :D

    http://life-is-beautiful-saara.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  25. toi tatuointi on ihan sua! sopii tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  26. voisitko näyttää kuvalla sen tatskan joka sul on kyljes?? :) tai ees kertoo mikä se on

    VastaaPoista
  27. Soikku on niin söpö :3

    VastaaPoista
  28. Tosi hieno! :3
    Sattuko?

    VastaaPoista
  29. Sattuko kun otit ton???

    VastaaPoista
  30. tosi hieno tatuointi, sopii sulle tosi hyvin!

    ++oot ihanaa!!

    VastaaPoista
  31. Rakastan sun videoita! Miten osaat puhua niin että on vaan pakottava tarve katsoa video loppuun? Älä lopeta koskaan!!! <3

    VastaaPoista
  32. Mokka sä tuot jotenkin aina piristystä mun päivään ja inspiroit jotenkin mua. Mun elämä on tällä hetkellä aika surullista mun iso mummi on tosi huonossa kunnossa sairaalassa ja näin sen tossa pääsiäisenä kait vikaa kertaa niin niin asiaan sun blogis ja nää videot jotenkin tuo valoa mun elämään myös huonoina hetkinä!(: ihana Tatska ja mä ajatteli isompana ottaa taaskaan...(:

    VastaaPoista
  33. en kyllä tajua miksi se raapii muiden perseitä jos otat ruman tatskan joka on sulla vielä vanhana mummonakin :---D ei se muilta ole pois?

    VastaaPoista
  34. Olisi kiva nähä kaikki sun tatskat! Vaikka sitten kuvina, aika riskaabeliahan se kyljen tatska on esitellä kun näkyy paljasta pintuu mut mut, kuvinahan sä voisit zoomaa siihen silleen jänskästi et ei näy mitään.

    Joo kauhee selitys, mut siis mäkin haluuuuun tatskan toi on ihan sairaan hieno. Mä oon 14 vuotta vasta mut sitten kun täytän 18 ja keksin hyvän paikan ja aiheen niin sit kyl pistän! Mä en tajuu mitään kielikorui/nenäkorui tms, korvareikii mulla on muutamia mut emmä muualle laittais paitsi korviin ja napaan. Mut sä sait mut innostuu tatskoista ja ihan varmasti hommailen jonkun tatskan! Just tolleen reiteen tms, jonka saa piiloon. Kiva kuitenkin sitten mummelina tsekkailla jotain ryppyistä kasvotatuointii.


    Mutta, Soikku oot mun idoli oot niin paras älä koskaan stoppaa videoiden tekemistä oot kaunis ja nätti ja ihana <3 :DD

    VastaaPoista
  35. Ihana tatuointi!!! Ite en tommosta ottas, mut sulle se on täydellinen(; ei siis ole ruma, mutta minun makuun ehkä vähän vääränlainen:) ihan sulla:3 toivottavasti ymmärsit:DDD mitä Spartalle on tapahtunut/kuuluu? En oo oikee seurannu asioita8)

    VastaaPoista
  36. Itse olin aluksi, kun näin tatuointisi, että se oli aivan kamalan iso. Nyt ite älysin kuinka paljon tykkäät siitä ja se on just täydellisen kokonen noin ''isohkona'' :) Tykkään !!

    VastaaPoista
  37. Onks sun oikee nimi soile:D? Ei suakaa nimellä oo pilattu....

    VastaaPoista
  38. Vastaukset
    1. Candy : se on mielipide asia ottaako tatuointeja se on Sonjan oma keho ja Sonja itse päättää mitä siihen laittaa ja kenelläkään muulla ei ole oikeutta sanoahänelle siitä mitäään mutta jos et tykkää tatuoinneista älä ota niita , Sonja saa ottaa vaikka koko kehon tatuoik´duksi jos tahtoo . :)

      Poista
    2. Raapiiko sun persettä?:D Sonja on kaunis ja just "uniikki" sekä rohkea. Kun ottaa noin ison tatuoinnin reiteen, se vaatii sitten sen lippuun asti harkitun tatuoinnin. Ja Sonja teki siitä omanlaisensa, eikä mitään sydän/teksti/kukka.:D Sonja oot ihana!<3 tatskakiin on ihana, ja vaikutat mukavalta personalta(; muistathan olla aina välittämättä dissaajista, ne elää omaa elämäänsä, ja sä elät niitä korkeemmalla:)

      Poista
    3. oona myöhänen sehän oli vaan toteamus. Ei se tarkota heti etteikö se soikku sais ottaa tatuointeja...huoh

      Poista
  39. voisitko tehdä taas pian videon missä oot spartan kanssa tai mis on vaan sparta?

    VastaaPoista
  40. Mistä tuo ihana risti neule on ostettu ?? tuollainen olisi aivan ihana kaappia koristamaan :)

    VastaaPoista
  41. Woww ihana tatska<3 tykkään kamalasti ja oon aina halunnu tietää mikä sun oikee nimi on?:)

    VastaaPoista
  42. Moi :) tosi makee toi tatsa :D ja on pakko kysyy et mistä toi villapaita on joka on videolla? se on tosi magee :)

    VastaaPoista
  43. http://1.bp.blogspot.com/-BOFmTQcviS0/T0I-R8NeUkI/AAAAAAAAAwQ/fIiHN23VlGw/s640/Snapshot_20120220_24.JPG

    SOIKKU mitä ihmettä. Tollasta järkyttävää herutuskuvaa en sulta olis uskonu näkevän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö.... ei se ees mun mielestä näytä soikulta -_-

      Poista
    2. toka ano: se on Soikku!

      Poista
  44. omaperänen ja hieno tatuointi ! ei sopis kaikille ;)

    http://nettarosaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  45. Itse en henkilökohtasesti pidä tatuoinneista, mutta mulle on tosiaan ihan sama jos jotkut niitä ottaa! :D Siitä vaan piti kommentoida, että ei kaikkien välttämättä tarvi ajatella noin, mun mielestä on just hienoa ettei ihmiset aina ajattele samalla tavalla kun muut ja pyri sitä kautta miellyttämään toisia. En nyt tarkota, että pitäis tulla haukkumaan tms. mutta siis mun puolesta ainakin saa ajatella ihan vapaasti kukin tatuoinneista/lävistyksistä ja kaikesta muustakin ihan miten tykkää ja saa ihmetellä millanen on vanhana tai miksi semmoisia on ottanut, kunhan ei vaan loukkaa toista henkilökohtasesti jolla se tatuointi tai läväri on. En nyt ymmärrä minkä takia tulin tähän kommentoimaan tälläistä, mutta tuli mieleen ilmaista myös oma mielipide asiaan! :) Toivottavasti et ottanut itseesi, mun ei ollut mikään tarkotus protestoida tota sun ajattelutapaa; sekin on omalla tavalla hyvä ja saat ajatella just niin miten itse haluat eikä siinä ole mitään vikaa - kunhan vaan muistaa et kaikkien ei tarvi ajatella samalla tapaa :) Niin ja hyvää kevättä! :D

    VastaaPoista
  46. Moi! Missä sulla on se sun kolmas tatointi, korvan takana, reidessä se uus ja missä? Kiitti tosi paljo jos vastaat! :)

    VastaaPoista
  47. Oon vähä jälkeenjääny, mut kuka on sini ?? :D

    VastaaPoista
  48. mistä toi sun neule on? :) aivan ihana! Ja tietty toi tatuointiki on ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain sen kaverilta mutta se on H&M:stä, kiitos :))!

      Poista
  49. Kauniit reidet on Sonjalla <3 ....niin ja on kaunis tatskakin...o_o :)

    VastaaPoista
  50. Täytyy sanoo, et aika vitun ruma tatska... Ei mulla muuta.

    VastaaPoista