16.4.2013

HEIIII VAIN :)

En oo ehtiny nyt tekemään vähään aikaan videoita enkä oikeen muutakaan tähän blogiin liittyvää. Mulla on ollut paljon töitä ja muuta tekemistä, mutta mä yritän taas ehtiä vähän useemmin :)!

Oltiin eilen siis Ellie Gouldingin keikalla ja se oli aivan ihana livenä. Se on jotenkin niin loistava ja laulaa ihan mahtavasti livenä.

Mulla ei oo Elliestä kuvia, koska eksyin Nasusta ja Sinistä ja mun kännykkä oli Nasun laukussa PLAAH!



Joten nauttikaa siis näistä ihanista ja hehkeistä kuvista.


39 kommenttia:

  1. :) oot nätti :) <3

    KYSYMYS: Miten saa tehtyy semmosen bannerin et se on niiku "pieni ja kapea ettei mikää semmonen iso kun mulla nyt on ?

    http://antculisblog.blogspot.fi/ :)


    p.s ihana blogi ja terkkui spartalle ;)

    VastaaPoista
  2. Oot aina yhtä kaunis ja hehkee ;)♥

    VastaaPoista
  3. Kiva et on ollu kivaa eiku :DD

    VastaaPoista
  4. onks nasulla tatuointeja? :) mut siis onks nasun oikee nimi nasu vai onks se sen lempinimi? jos se on oikee nimi nii vähän COOL :D oikeesti ihan sika ihana nimi :)

    VastaaPoista
  5. Äää....kaipaan sun uusii videoita, oon kattonut kaikki sun videot ;)

    VastaaPoista
  6. missä se keikka oli? :)

    VastaaPoista
  7. Laitatko aina niinku tänne blogiin kaikki videot mitä kuvaat vai laitatko joskus pelkästään youtubeen?

    VastaaPoista
  8. AAAA ellie goulding on ihana !


    http://ppossible.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Miten oot tehny sun bannerin? (:

    VastaaPoista
  10. missä oot töissä?

    VastaaPoista
  11. Monta vuotta nasu on?

    VastaaPoista
  12. Ite oisin halunnu nähä livenä sen Ellien lämppärin, Charli XCX. :D mut ei voi mitään!

    VastaaPoista
  13. tykkäsiks charli xcx:stä?

    VastaaPoista
  14. Sulla oli uusimmassa videopostauksessa sellanen oranssinpunanen huppari, niin mistä se on ostettu? :)

    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  15. soikku voisitko pliis vastata tähän?

    mistä se sun lipasto (jonka päällä on sun tv) on? paljonko makso ja jos muistat mikä sen sarjanimi on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ikeasta, en muista nyt merkkiä ja se oli joku about 70e :)

      Poista
  16. SEKSII PIISAA UHAH MAMMAMIIAA

    VastaaPoista
  17. Soikku millon teet jatkoo siihe mielenkiinotisimmat blogit ?Ja oottepap te kauniina(:

    VastaaPoista
  18. tiedäks mun on pakko sanoo (vaik sanoit siinä yhes videos et et haluu olla yksinkertane) ni tää sun blogin ulko asu on hyvinkin yksin kertanen o,o


    http://lala-muu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkotin yksinkertasella ihan jotain muuta, en mitään pahaa, mutta muuta :D

      Poista
  19. MIten saan muokattu ulkoasuu ja laitettuu tone ylos se kuvan missä uslla on toi ican match you
    http://hiphoppii.blogspot.fi/!(:Kiitti jo etukatee

    VastaaPoista
  20. Muistahän myös mennä katsoo posteja c: Lähetin sulle postia niin..

    VastaaPoista
  21. onks nasu vissii toi oikealla puolella oleva. ootte aivan samannäkösiii :D

    VastaaPoista
  22. sä näytät ihan ellieltä :--)

    VastaaPoista
  23. Tykkäätkö Isac Elliotista ?? :)

    VastaaPoista
  24. Onks Sinillä jotenkin isot silmät vai johtuukse kuvasta? Jos on oikeesti nii ihanan isot :)

    VastaaPoista
  25. hahah mun on pakko kommentoida, olin ite ellien keikalla ja mulla oli iha sika hyvä paikka, ja katoin vaa ympäri niin näin sut sielä :D mietin vaa et ootkohan sä sä koska oon joskus kaua sit vilkassu sun blogia ja katoin et näytit tutulta :D

    VastaaPoista
  26. Moi Soikku! :3 oot tosi nätti ja sun videoita on aina ihana kattoo <3 spartalle kans paljo terkkui :)

    VastaaPoista
  27. Heeeijj voiks linkata sen videon minkä teit elliestä ku en löydä sitä ja haluisin nähdä sen ? :DD ja oot kaunis jaja ilonen, pirtee ja kaikkee ! ;33

    VastaaPoista
  28. ootte niin nättejä ja kaikkee (: Oon kade!!

    VastaaPoista