12.3.2013

Twilight?

Mä haluan nyt kertoa mun mielipiteen tästä asiasta!

Myönnettäköön, tykkäsin sillon joskus aikoinaan Twilight -leffoista kun ne ekat tuli. Olin ihan rakastunut Robert Pattinsoniin ja myöhemmin Taylor Lautneriin. Varmaan moni tyttö pystyy samaistumaan?

Noh, kaks ekaa olikin sillon mun mielestä hyviä, kolmannen menin katsomaan leffaan ja sekin oli ihan ok. Nyt vasta eilen sain aikaseksi katsoa sen 4:n ensimmäisen osan. Ja siis, hyi helvetti :D Mun mielestä se oli todella etova ja sairas. Alku oli huono ja hidastempoinen, seksiä tyrkytettiin joka suunnasta ja siitä alkoi jo mennä maku. Loppu oli siis aivan sairasta ja skippasinkin parit kohdat, koska mua alkoi suoraan sanottuna ahdistamaan. Ei sillä, että Twilight olisi pelottava, vaan mulle tuli oikeasti fyysisesti huono olo!

Synnytyskohtaa en katsonut ollenkaan :DDDD Yöllä mä heräsin tosi huonoon oloon, koska olin nähnyt jotain unta tästä leffasta. Onneks huono olo lähti sitten pois ja sain unta joskus aamuviideltä.

Mielipiteitä? Uskallanko katsoa viimeisen osan laattaamatta?

Ps. Jacob on silti ikuisesti enemmän mun mieleen kun Edward.



69 kommenttia:

  1. voit kattoa ihan turvallisin mielin, se on mun mielestä ehkä yks parhaista twilight-elokuvista, vaikka tosiaan siinäki on seksikohtauks. ei tosin yhtä imeliä ku ykkösessä - josta en itekkään kauheesti tykänny. loppu on tosin vähän .. jännä, mutta niin. hyvä elokuva se on silti. (:

    VastaaPoista
  2. se viimeinen osa oli todella hyvä :) pakko sanoa että itteäki vitutti kuinka huono se part ykkönen oli !

    VastaaPoista
  3. Ooks muuten lukenu niitä kirjoja ? Voittavat elokuvat 6-0 ! Kirjat on ihania, elokuvat lähinnä kuraa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo lukenu, mutta ei kyllä kiinnostakkaan lukea. Jotenkin vamppyyrijutut ei vaan nappaa :D

      Poista
    2. KANNATTAAA!!! se on hämäävä ja tosi tosi tosi hyvä:)) ainakin minä tykkäsin:3

      Poista
  4. Minusta eka twilight oli hyvä mutta sitte niistä uudemmista on tullut aina vaan entistä huononpia! Ja kyllä sä uskallat kattoo sen vikan osan :)

    VastaaPoista
  5. Ei, se vika oli aivan kamala :D Mä oikeasti nauroin siellä leffassa ensin niille hahmoille ja sitten vielä sille loppukohtaukselle. Mutta siis kato se koska oot kaikki muutki nähny, niinkuin mäkin... Käytiinkö me muuten kattomassa joku osa vai muistanks mää ny ihan väärin? :D

    VastaaPoista
  6. Aamunkoin osa 2 oli paljon parempi! Suosittelen kattomaan!

    VastaaPoista
  7. Itse en tykkää Twilighteista ollenkaan joten en osaa ollenkaan ottaa kantaa tähän asiaan :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos et tykkää edellisistä ni et varmaan tykkää vikatakan :)

      Poista
  8. Viimeinen elokuva oli mun mielestä ihan täyttä paskaa, näin suoraan sanottuna. Elokuva eteni tökkien (kirjasta otettu ''parhaat'' palat, jotka ei aina mätsänny yhteen) ja loppu oli tehty ihan naurettavasti.
    Itse tykkään myös 3 ekasta leffasta ja rakastan kirjoja hirveästi, mutta 2 viimeistä leffaa ovat olleet täysi pettymys... :-(

    VastaaPoista
  9. Ite en tykänny siitä viimesestä osasta, tai oikeestaan se eka ja toka oli ihan kattomisen arvosia mut loput ei oikein iskeny :/

    VastaaPoista
  10. viimeinen on mun mielestä paljon ihanampi kun toi 4 eka osa.... eli se 4 toka osa oli kiva :) siinä se bella opettelee niiku vampyyrin tavoille ja silee, ja ps. Jacob on parempi ;) siin oot oikees :D

    VastaaPoista
  11. mun mielestä se ammunkoi osa 2 oli tosi hyvä :D

    VastaaPoista
  12. Se vimppa twilight siis se toka osa siitä viimeisestä on minun mielestä paras niistä kaikista. kyllä mie uskon että uskallat, ei se minusta kovin paha ollu, ja mie ite oon just sellanen joka ällöää kaikkee verta ja sillee.. :D

    VastaaPoista
  13. Itekki oon sitä mieltä, et se Aamunkoi osa 1, oli aika hirvee! Mut 2 oli sitte vähän paremepi, vaikka sekää ei pikää hyvä ollu.

    VastaaPoista
  14. Viimenen on mun mielestä parempi kuin muut. Se ei oo mun mielestä samanlainen kuin sen eka osa! Kantsii kattoo :3

    VastaaPoista
  15. Rakastan Twilightia ! Ei se elokuvan loppu niin paha oo, voit kattoo :)

    VastaaPoista
  16. Tosiaan siinä viimessä osassa on pieni rakastelukohtaus, ei mikään imelä eikä paha :) Se loppu taistelu on hyvä ja tykkäsin tooosi paljon siitä koko elokuvasta ! Tykkään niistä kaikista elokuvista ja rakastan Twilightia ♥

    Sonja, ihan hyvin voit kattoo.

    Oon muuten lukenu ne kaikki kirjatkin :)

    VastaaPoista
  17. Jos et tykkää leffoista niin kannattaaa todellakin kokeilla kirjoja, ne on tuhat kertaa parempia kun leffat ja oikeesti hyviä! Jos et kuitenkaa jaksa, niin kyl sen vikan osan voit kattoo kun ei siinä mitään ällöä ole :)

    sonia-bettertogether.blogspot.fi

    VastaaPoista
  18. Hmm, mä oon nähnyt vaan ekan twilight-leffan. Vaikka aika paljonkin siitä tykkäsin, niin musta tuntu, että sekin oli jotenkin imelä ja oksettava (?) :D En tiiä sitten että haluunko kattoa niitä loppuja..

    VastaaPoista
  19. viiminen osa on todella huono! kaksi ensimmäistä twilight elokuvaa on todella hyviä , mutta nämä kaksi viimistä niin huhuh ! ne on keksitty vähänniikuin väkisin ! (mun mielipide)

    VastaaPoista
  20. Toisessa osassa on semmosia enemmän hauskoja kohtauksia, et saa nauraa. Kerran tais tulla semmonen rakastelukohtaus, mut vaan kerran. Hyvin voit kattoo :-)

    VastaaPoista
  21. Kyllä uskallat katsoa viimeisen osan ! Itse odotin siltä paljon enemmän mutta siihenkin on tungettu sitä seksiä sitten. Haha. Ja sellaiset jotka eivät ole lukeneet kirjoja (esim minä) loppu yllätti täydellisesti.

    VastaaPoista
  22. Ite oon toivoton Twilight fani, mutta oon kyllä samaa mieltä, että ei se Aamunkoi osa 1 mikään mahtava ollu, vaikka toki siitä tykkäsin. Tähän Aamunkoi osa 2 mä taas rakastuin heti! Ite sanon, että voit ihan huoletta sen katsoa, mutta en takaa tykkäätkö, koska monet on kritisoinu sitä, mutta ihan sama mulle. Mä sanon, että se on ihana♥ :))

    VastaaPoista
  23. no juttu on ihan simppeli. Koko leffa on täyttä pimeyttä, ei ihme että Jumala haluu sanoa jotain siitä. en kyllä suosittele leffan kattomista. kysy Jumalalta. Kuulosti varmaan tosi oudolta, mutta näin mä ihan tosissani uskon. Jumala välittää susta ja haluu pitää huolta siitä mitä sä katot vaikka se oliski vaan leffa. sulla on näköjään tosi hyvä omatunto. Jumala vaikuttaa senkin sussa ja se on tosi hyvä juttu. :)

    VastaaPoista
  24. Twilight on paras! Ja kannattaa kattoo viimenenkin. se oli tosi hyvä! Ja Aamunkoi 1 ei ees ollu pelottava ja olin sillo 14 ku katoin sen :D

    VastaaPoista
  25. Verevä vainaja on paljon parempi elokuva. :P

    Arvoitus (tällä kertaa yllättävän helppo):
    Niitä näkee joskus yöllä.

    Se on pelottava.

    Se ei ole totta.

    Mikä se on?

    VastaaPoista
  26. Se viimenen osa oli niin koskettava ;_;
    Mut joo, kato toki!

    VastaaPoista
  27. Aamunkoi kakkonen kannattaa kattoa, se on tosi hyvä ja itekkin vähän yllätyin siitä, koska jotku oli haukkunu sitä paskaksi. Ehdottomasti kannattaa katsoa.

    VastaaPoista
  28. KANNATTAAA!!!!!!!<3 se on tosi hyvä ja hämäävä;) mun mielestä ne kaikki on ollu ihan hyviä se hääkohta ku ne meni naimsiin siis bella ja edward (aamunkoi osa 1) oli ihan huippu mutta sen jälkeen oli kyllä vähä siedettävää siinä, mutta muut on ollu jännittäviä mun mielestä;) mutta suosittelen katsomaan sen aamunkoi osa 2:3

    VastaaPoista
  29. Moi joo muakin ällötti se 4s Osa se oli miten sen nyt sanoin Huono Mutta vika on hyvä oon ite kattonu 3 kertaa ja kerran elokuvateatterissa :)

    VastaaPoista
  30. Viiminen osa on TODELLA huono! Kaikki jäi ihan kesken... Elokuvan suurin ja oleellisin kohtaus oli täyttä vedätystä. Petyin kyllä koko leffaan..

    VastaaPoista
  31. jes mäki tykkään enemmän Jacobista!!<3

    VastaaPoista
  32. RAKASTAN SINUAA!! Millon sun työpäivät on?

    VastaaPoista
  33. Ite en tykkää juurikaan Twilightista, varsinkaan elokuvista... Kirjat on parempia, muttei nekään mitään huippuja

    VastaaPoista
  34. Ite kävin kattoon ton aamunkoin vimesen osan elokuvis. Se oli aika surulllinen ku piti itkeekkin monta kertaa ;D mut voit kyl kattoo sen ei ollu paha :D

    VastaaPoista
  35. Samaa mieltä oon vaikka oonki nähny vaan pari ekaa. Eka oli sellane magee ja uudenlainen ku en tollasii leffoi ennen ollu nähny. Mut sit toka mua alko jo naurattaa ihan vaan senki takii et mun mielest esim. ne kohtaukset oli jotenki tosi erillisii ja leikkaukset oli outoi.. ja tietenki kriten stewartin näyttelijätaidot nauratti pikkasen..:'D kirjat on varmaan tosi hyviä ja mukaansatempaavia mut leffat on mun mielestä aika huonosti tehtyjä enkä oo kyllä tuntenu houkutusta kattoo niitä viimisimpiä..:/

    VastaaPoista
  36. Twilight on mun mielestä maailman paras elokuva!♥ mulla on twilight hajuvesi, pussilakanat, julisteita, kalenteri, kaikki ne elokuvat, twilightin kaikki kirjat,, ja vaikka mitä muuta:D♥ se on mun mielestä niin romanttinen elokuva♥♥ mutta tää on vaan mun mielipide asiasta:) en yritä mitenkään sanoa että oot väärässä, mutta mun mielipide tää vain on:D ja oot ihana!♥ rakastan sun blogii:)

    VastaaPoista
  37. en oo koskaan pitäny twilightista! :D aina ku oon kattony jonku niin oon ollu iha sillee "PLAAH..." ne ei saa mua "syttymään" :D

    VastaaPoista
  38. No voin suositella osa 2:sta että siinä ei tapahdu mitään pahaa :)

    VastaaPoista
  39. Munkin mielestä aamunkoi osa 1 olis voitu jotenkin lyhentää, jättää joitakin kohtia vaikkapa kokonaan pois. Suosittelen kuitenki osa 2 leffaa, koska loppu on ihan mieletön enkä uskonut ollenkaan että niin kävisi!:D

    VastaaPoista
  40. mäki tykkäsin paljon enemmän kahesta ekasta twilightista ! viimestä vihaan, ja oon kattonu sen vaan kerran. ekoja kyl katon jatkuvast :-D
    eikä se oo niin paha se synnytyskohtaus vaikka mua rupeeki pyörryttää jos nään verta, nii ei muistaakseni tehny pahaa kattoo sitä.

    VastaaPoista
  41. 2 osa oli kyl tosi hyvä. suosittelen :)

    VastaaPoista
  42. Onko toi aamunkoi jaettu kahteen osaan ? :Dd

    VastaaPoista
  43. AAAAAAHH rakastan Twilightia! Elämä ja sielu ja koko sydän!<33

    VastaaPoista
  44. Twilight on mun lemppari elokuva sarja. Nyt luen kirjoja ja rakastuin vielä enemmän :D

    VastaaPoista
  45. empä oo kattonu yhtään twilight-jaksoa :D ei vaa kiinnosta

    VastaaPoista
  46. Ite katoin sen 4 tokan osan elokuvateatterissa ni tuntu et mä lähen lentoon :D

    VastaaPoista
  47. Twilight Aamunkoi osa 2 on parempi ku toi eka osa, että kannattaa kattoo (;

    VastaaPoista
  48. Sä et voi jättää viimestä osaa kattomatta! Se on varmaan kaikista niistä paras ja lupaan, et tuu laattaamaan siinä!;)

    Ja joo Jacob on parempi kun Edward<3

    VastaaPoista
  49. Sä et voi skipata viimestä osaa! Se on varmaan paras niistä kaikista, ja lupaan ettet tule laattaamaan sen aikana!:D

    Ja Jacob on parempi<3

    VastaaPoista
  50. TAYLOR ON IHANIN! ja twilight on muutenkin ihan hyvä,ei mikään parhain!

    VastaaPoista
  51. Twilight on ihana elokuvasarja♥ Aamunkoi osa 1 oli kyllä vähän alakanttiin, mutta 2 oli huomattavasti parempi(y)

    VastaaPoista
  52. uskallat kattoo, siinä vikas ei oo mitää ällöö ;D se on ihana! ♥

    VastaaPoista
  53. Ite rakastan Twilightia ja Edwardia, mut inhoon Jacobia... :D !

    VastaaPoista
  54. Kyllä sä uskallat! Ei se ole pelottava! :)

    VastaaPoista
  55. Oon täysin samaa mieltä sun kanssas Soikku! :DD Mutta joo.... Kyllä sä voit OIKEESTI ihan turvallisin mielin kattoo sen 4 part 2 se ei oo todellakaan yhtä etova kuin tuo 4 part 1 !(: ps. Rakastan sun blogiis<3 pps. Se on paras ikinä<33 ppps. spartalle terkkui pppps. Pimulle ja muille koirille terkkui! ppppps. Ja kaikille muillekkin (;<3

    VastaaPoista
  56. Mutta mä tykkään todella, todella paljon Twilight-elokuvista, sekä kirjoista. Kato vaan se vika osa, siinä ei oo oikeestaan tollasia oksettavia kohtia mitä kuvailit. Ja Robert Pattinson, Edward ♥ Ikuisesti oma rakkauteni :D Oon siis nähny Robilta myös muita tän leffoja :3

    VastaaPoista
  57. joo viimenen kyllä kannattaa katsoa ! c: se toiseksi viimeinen oli kyllä harvinaisen etova.. mutta viimenen kannattaa katsoa c:

    VastaaPoista
  58. Oon samaa mieltä!!! Leffassa ku kävin kattoo ton nii mua alko huimaamaa ja oikeesti oksettaa ja oli niin lähellä etten lähteny koko leffateatterista ulos...

    VastaaPoista
  59. Katoin sen just eilen xD Se on äänestetty joksuk huonoimmaks leffaks ikinä ja öö en ihmettele ::D Se oli sellast lässytystä mut no joo...

    VastaaPoista
  60. Twilightin viimenen osa oli aikas trollausta. :> Lopputaistelu kun ei mennyt niinkuin piti. :D Mutta tykkään kyllä. :3
    //http://kahvikettu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  61. Se oli mun mielestä ihana! <3 En vaan tiedä miks :D

    VastaaPoista
  62. Heipsan Soikku!
    Miekään pidä twilighteista, ne vaan ei oo miun makuun...
    Mutmut, sano Spartalle, Pimulle, Tinalle(?), Bellalle ja Jepsulle (?) terkkuja. Myös Nasulle! ♥

    ++ Uskallanko lähettää siulle postia? :D

    VastaaPoista
  63. Kyl mä suosittelen katsomaan sen viimeisen osan! Ei ole yhtä "friikki" kuin Breaking dawn'in 1. osa :D


    http://escapefromplainjane.blogspot.com

    VastaaPoista
  64. Mä en oikee tykkää Twilighista. Ku kaverit näytti Youtubesta sen synnytys-kohdan, niin mua alko kans ahdistamaan ja oksettamaan. Mua huimas ja oli tosi sekava olo o.o

    VastaaPoista