2.3.2013

Päivitystä :)

Päivittelin vähän blogin ulkoasua, niin kuin monet ovat jo varmaan huomanneet. Mitäs tykkäätte? Halusin pitää ilmeen pirteänä, joten käytin söpöjä värejä :) Bannerin tein Chromeen ladattavalla muokkausohjelmalla nimeltä BeFunky Photo Editor ja kyseinen ohjelma on ilmainen. En osaa nyt neuvoa miten se ladataan näin yhtäkkiä, mutta googlaamalla selviää. Norsu ja taustakuva tosin on otettu weheartit.comista

Mä en oo nyt voinut tehdä videoita enkä oo kirjotellut blogiinkaan, koska Nasu on täällä mun luona ja oon käynyt ahkerasti töissä (:D) Kyllä mä kohta taas alan tekemään videoita yms.

Mun pitää viedä kamera korjaamolle, koska siinä on ollut tosiaan toi kaiutin rikki jo aika kauan. Saa nähdä kauan siinäkin kestää, voi olla, että parikin viikkoa! Pyh. Mutta mun pitää saada se korjattua ennen kuin takuu menee umpeen.

Nyt mua väsyttää, mutta tää oli tämmönen pieni päivitys, että elossa ollaan!! Ps. Sain uuden kännykän vihdoinkin ja se on HTC 8X tai X8 mikä nyt onkaan :D Haha emmä edes tiedä!! Ihan kiva tää on.

Soikku kuittaa.

56 kommenttia:

  1. ihana tää :)

    hehe luin et "Soikku kutittaa" =D

    VastaaPoista
  2. Toi uuus ulkoasu on just upee! :)

    VastaaPoista
  3. Tykkään, elefantti on tosi söpö ♥ Kiva että sait uuden puhelimen ja Nasulle terkkuja. Voisitkos käydä kattoo mun blogin ja sanoa sun oma mieliepide? :) (jos jaksat)

    http://teillekaikenkarvaisille.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. soikku miten pystyit tehä tollasen mis lukee sun blogin nimi ja siin on norsu haluaisin saman laisen mutta missä on viikset

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon muokannut ne itse siihen, norsun oon kyllä kopsannut weheartit.comista

      Poista
  5. Mä ainakin tykkään tosi paljon! :)

    VastaaPoista
  6. Tosi söpö tää uus ulkoasu! Tykkään :-)

    VastaaPoista
  7. Hieno ulkoasu! Mistä oot hankkinu ton blogisi taustan kuvan ? (:

    VastaaPoista
  8. Piti vaan tulla kertomaan että Sparta on maailman ihanin! :D ja nii että harrastakko sä vielä ratsastusta? jos et, mikset? Tai kun itekki harrastan ja ois hauska kuulla joskus täälä blogissa miten sulla tää harrastus on jatkunut sun hevosen menehdyttyä?

    Oot paras!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En harrasta enää, lähinnä sen takia, koska pääkaupunkiseudulla on aika niukasti talleja joihin pääsee julkisilla (mulla kun ei ole ajokorttia).

      Uskon kyllä, että tuun vielä ratsastamaan mm. ystävien hevosilla yms.

      Poista
  9. Tuo banneri on tosi hieno!
    http://bewhatyou.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. tosi kiva ulkoasu!! ja ei se mitää :D tee sit ku ehit :D

    VastaaPoista
  11. ihana ulkoasu&banneri:) mä ainaki diggaan !

    VastaaPoista
  12. moikka Soikku! Sanoit jossakin videossa, että käytät kamerassa valkoista loisteputkea, niin mistä sieltä kameran asetuksista se löytyy? :)

    VastaaPoista
  13. miks et saaanukkaa sitä lumia 820??o:

    VastaaPoista
  14. Mun mielestä tää ulkoasu on aivan ihana! (:

    VastaaPoista
  15. Voisitko tehdä Nasun kanssa jonkun videon? Se olisi kivaa:)

    VastaaPoista
  16. mites se lumia 810? :o

    VastaaPoista
  17. Täää uus ulkoasu on tosi söpö, mutta toi norsu on vähän outo....??? :DD


    http://mylifebysara.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. Ihana tää uus ulkoasu! Oon kateellinen, ku osaat tehä noi hienon :DD <3


    sonia-bettertogether.blogspot.fi

    VastaaPoista
  19. ihana tää sun uus ulkoasu, tykkään!

    VastaaPoista
  20. Oot nii ihana ihminen!!!:)♥ ja ulkoasu on aiva upee!!:)

    Truemylife4love.blogspot.fi < kävisikkö kattoos ja pliis liittyisit lukijaks!!:)

    Ps. En malta oottaa seuraavaa videota!!!♥

    VastaaPoista
  21. soikku oot upee ja rakastan sun blogii! :)

    inkajeez-onlyway.blogspot.com

    VastaaPoista
  22. Aivan mahtavan ihanan söpö ulkoasu! c:

    VastaaPoista
  23. ihana tää sun blogi <3 ja oot sika nätti!!! toivoisin et tekisit jonkun videon niitä on kiva katella :)

    VastaaPoista
  24. Kiva! Ku tulin tänne nii mä olin sillee "Wauu, wauuuuuuuuuuu waaaaaaau" kokoaja vaa hoin et wau! :DD:d

    sandrabloggaaja.blogspot.fi

    VastaaPoista
  25. Mulla on omassa blogissa (kuviollista.blogspot.fi) samasta taustasta kehitetyt gagdetit!

    VastaaPoista
  26. yhyhyh hyvästi viikset );; mut on hieno (:

    VastaaPoista
  27. Ulkoasu on nyt vielä kivempi kuin ennen!!!

    VastaaPoista
  28. Uih <3 Ihana tää ulkoasu :) Harmi ettei videoita tule :(

    VastaaPoista
  29. Vähä ihana ulkoasu! ♥ Ja tee Nasun kans joku video? :)

    VastaaPoista
  30. Ihana tää uus ulkoasu! noi värit on tosi söpöjä, niinku itekki sanoit :) Mihin meinaat viedä kameran huoltoon?

    wadeliojack.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kauppaan mistä ostin sen, sieltä sitte eteenpäin :D

      Poista
  31. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  32. Ihanan pirteä ja yksinkertainen ulkoasu! :)

    VastaaPoista
  33. Moi soikku !Tuli vaaan mieleen että se sun söpö pipo on samanlainen ku mulla :) ja ihana tää blogin ulkoasu =) Spartalle ja Nasulle terkku ... OOT PARAS<33

    VastaaPoista
  34. eikö sulla pitäny saada nokia lumia 820 ? ja tosi kiva ulkoasu :) videoitas ootellessa että päivät piristyisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mutta nyt kävi näin :D Ei niissä huomattavaa eroa oo

      Poista
  35. ihana ulkoasu! ja fanitan sun videoita ihan kybäl ja oot kaunis (: ja jos haluut tai kerkeet niin voitko käydä kattoo mun blogin aloitin vast kirjottelee sitä (: http://mylifebyeve.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  36. ihana ulkoasu! ja fanitan sun videoita iha hulluna ja oot kaunis! (:
    ja jos haluut tai kerkeet ni voisitko käydä kattoo mun blogin http://mylifebyeve.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  37. Vähä ihan atää uus ulkoasu!Vähä samaa näköö ku siinä vanhassa,tai sillee:D

    VastaaPoista
  38. Ihanan pirtee ulkoasu! Tykkään kovasti. :-)

    VastaaPoista
  39. Kiva tää uus ulkoasu!! :) Kun tossa luki et "Nyt mua väsyttää, mutta tää oli tämmönen pieni päivitys, että elossa ollaan!!", nii säikähdin ku luin et: "...mutta tää oli tämmönen pieni lävistys, että elossa ollaan!!" :D Tuli vähän semmonen fiilis et nyt tais mulla mennä vähän ohi, mut sit luin uudestaan jne jne.... :)

    VastaaPoista
  40. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  41. moikka! :)
    näin sut tänään stadissa sokoksella, kun tulit suoraan vastaan siinä vessojen kohalla. :)
    harmitti vaan että en ehtiny moikata, kun meilläkin oli kiire, olit tosi pikkunen :3

    VastaaPoista
  42. Ihana uus ulkoasu !:)

    VastaaPoista
  43. nii ai mikä kännykkä sulla on? tää uus ulkoasu on musta ainaki paljo hienompi :) mitä teet työksesi? ps. PLIIS, vastaa tähän!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lueppa tosta ylhäältä oikeasta kulmasta, siinä on eniten kysytyimmät kysymykset :)

      Poista
  44. Oot hauska.....käyn kattoo tätä blogia usein ja kaikki ketkä haluu voi käydä mun blogissa.Osoite:
    osoite:http://andilovehorses.blogspot.fi/

    no joo, nimi on nyt jostain vaan repästy :D


    Soikku oot paras!

    VastaaPoista
  45. liikkuuko toi bannerin teksti vai viliseekö mulla vaa silmissä? :DDDDDDDd mut tosi kiva ulkoasu !

    VastaaPoista
  46. Tosi kiva tää ulkoasu!<3

    VastaaPoista