11.3.2013

Terrieripaita, anyone?

Monet varmaan jo tietää, että omistan tälläisen söpön terrieripaidan. Mä mietin jo aikasemmin, että pitäiskö se palauttaa vai pitää ja päätin pitää sen. Oon käyttäny sitä vaan pari kertaa ja vain täällä mun kotona, eli en ole ulos asti edes päässy tämän paidan kanssa :D Haluaisko joku ostaa sen multa :)? Se on tosi kiva, mutta en jotenkin osaa vaan ite käyttää sitä!

Paita on aika läpinäkyvä, joten se vaatii jotain sinne alle ja koko on 34. Se on ostettu H&M:stä ja laatu on kuin uusi! Väri on semmonen puuterimainen :) Paita on mulla päällä jossain mun videossa, laitan videon tonne alas.

LUE:
JOS HALUAT OSTAA tän paidan, niin tarjoa mun sähköpostiin soiq@windowslive.com. Paras tarjous voittakoon. Myyn tän nopeasti, eli tänään. Klo: 18:00 tarkistan s-postin ja ilmoitan sille joka saa ostaa paidan. Toivon maksua tilille jo tänään ja heti kun se näkyy tililläni niin lähetän paidan!

Jos ette ole tyytyväisiä tähän myyntimenetelmään, niin toivon, että pidätte sen omana tietonanne. Tää on mun mielestä kaikista reiluinta ja mä en todellakaan ota kohtuutonta hintaa tästä paidasta :)




48 kommenttia:

  1. En ota sitte tähän blogiin tarjouksia vastaan, kaikki tarjouksen s-postiin.

    VastaaPoista
  2. Toi on tosi ssöpö paita mut ei varmaan mahu mulle >.<

    VastaaPoista
  3. näin siut lauantaina helsingin rautatieasemalla:) meinasin tulla juttelee, mutten kehannu sitte :D tykkään tosi paljo sun videoista!! oot nii positiivinen ja niihi ei ikinä kyllästy! ja ootte spartan kaa ihania ☺ ♥
    mun blogi:
    http://natzka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. voisit kertoo kui paljo on alkuperänen hinta ollu

    VastaaPoista
  5. Kiva paita, saattaa olla mulle ehkä kyl aika pieni kun koko on 34.

    VastaaPoista
  6. luuletko tekeväs voittoo tol? kuka hullu ostaa tollasen rievun ku samanlaisen saa kaupasta ilman postikuluja ja vieläpä uutena.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiton tekeminen ei ollut tässä tilanteessa todellakaan tarkoitus. Ajattelin, että joku varmasti haluaa ostaa tän paidan, koska ei ollut ainakaan h&m:n nettisivuilla enää.

      Mähän niin paljon myynkin aina kaikkea ja teen voittoa sillä, tsiisus.

      Poista
  7. luulekko että joku noin rumasta paidasta mitään tarjoo?

    VastaaPoista
  8. Sä oot aina niin iloinen ja se on hyvä!!! mä oon ollu aina ilonen ja sellanen et jos vaikka meidän koira lopetettiin niin aina ajattelin että sillä on parempi siellä jossain missä onkin!
    mutta oon samaa mieltä siitä että kannattaa ajatela kaikki positiivisesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaakin ajatella positiivisesti niin on itselläkin parempi olla :)

      Poista
  9. Oot niin ihanan postiivinen oikeasti, kadehdin sua ihan tuossa asiassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos! Oon mäki ihan normaali ihminen, mutta optimisti vain :) Mutta on mullaki huonoja päiviä yms.

      Poista
  10. ää, toi on niin, ihana, mut ei tois mahtuis mulle <:

    VastaaPoista
  11. Toi on ihana mut ei se mulle mahtuis. :c :D

    VastaaPoista
  12. Vaikkei tähän postauksee kuulukkaa, mut oon pitkään miettiny, et mistä oot ostanu ne tummansiniset farkut, joissa on vetoketjut lahkeissa? Ne on sulla päällä esim. "Soikun heiluvat kassit" videolla. :)

    VastaaPoista
  13. Mä voisin maksaa tosta paidasta mitä vaan jos sen sais Soikun hajulla varustettuna ;D

    Pitäisit paitaa yhen viikon yhtäsoittoa niin ostaisin sen pesemättömänä sun hajulla varustettuna ;)

    Haju olisi taivaallinen ja nukahtaisin aina haistellen Soikun tuoksua! <3

    VastaaPoista
  14. Olipas taas kiva video, vaikka menikin mukamas jutut sekaisin. Hyvä muistutus itellekin, sillä vaikka olenki jo seitsemäntoista sen kolmentoista sijaan ja poika, niin kyllä tietty pessimistisyys välillä valtaa mielen. Yleensä onneks mennäänki suht optimistisissa tunnelmissa. Mutta, kiitos Soikku! (:

    http://writemymoodsdown.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. ihana paita? mitä se tarkotti, siis se että sulla on kokemusta käsitellä sitä.. "suruasiaa"? pliis voitko vastata?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikilla on omat surunsa elämässä :) Itse en jaa omiani blogissa tai muutenkaan julkisesti.

      Poista
  16. Tuo paita on kyllä tosi nätti! Ja sä oot kyllä varmaan positiivisin ihminen kenet tiedän! Susta suunnilleen säteilee toi iloisuus muillekin!! :D Välillä alkaa ärsyttää jotkin sellaset ihmiset, jotka ajattelee aina kaiken niin negatiivisesti.. Se on kyllä niille tosi raskasta (ja muillekin pidemmän päälle). :)

    VastaaPoista
  17. ''siis mikä tuolla menee oikeesti'' XDD joo mut oot oikeessa:) mitä enemmän aattelee positiivisemmin nii sen parempi on itelläki olla ja muutenki keksii enemmän kaikkee mukavaa tekemistäki ym:)!!

    VastaaPoista
  18. Ihana paita!! Mutta ei mahu mulle, :( ja sun blogi on ihana!!!

    VastaaPoista
  19. Aww, ku toi paita on nii sulone, mut kuitenki liian iso mulle :s


    > nobodys-here-forever.blogspot.fi

    VastaaPoista
  20. Ooo vitsi että tykkään sun asenteesta ja kaikesta :-)! Tuli jotenki hyvälle tuulelle ku katoin ton videon ja tajusin itekki että kui paljo sitä oikeest tulee valitettuu :-D Toi video sai mut aatteleen että jes, tästä lähtie rupeen aatteleen asioissa niitä hyviä puolia ja jos jotai huonoo tulee etee et mite siit pääsis yli :-) sinu kaltasia ihmisiä lisää tähän maailmaan !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Sitten vaan ryhtymään optimistiksi niin saadaan lisää positiivisuutta maailmaan :)!

      Vaikka mulla itelläki on tottakai huonojakin päiviä, niin yleisesti elämänlaatu on parantunut kun jaksaa ajatella asioiden kirkkaat puolet.

      Poista
  21. Tuli tost paidast mielee, et onks sul mitää fanituotteita? Ite ainakin haluisin tukea sun kanavaa, ku säteilet niin positiivista energiaa. Suunnittelisit jonkun kivan tuotteen minkä vois ostaa. (myös pojat)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mulla oo semmosia, enkä oo nyt ees ajatellukkaa semmosta. Kiitos paljon ajatuksesta :)

      Niin kliseiseltä kun se kuulostaakin, niin mulle parasta on kun mun tuottamaa sisältöä katsotaan/luetaan ja mahdollisesti myös kommentoidaan.

      Joten kiitos kun seurailet mua :)

      Poista
  22. paljol sä myit ton lopulta ? :D:D söpö paita!

    VastaaPoista
  23. mistä tollasia kuvia ko tää sun blogin tausta löytää?:D

    VastaaPoista
  24. Mitä vittuuu? Mun koko on 35 ja olen 10 v :-D

    VastaaPoista
  25. Mist tunnet justimukset? :D ootteko hyviiki kamui? :) ps. Sun videot on tos kivoja

    VastaaPoista
  26. Miten nää sun videot saa mut aina hyvälle tuulelle?:D aina kun nään sun naaman nii mulle itellekkin nousee hymy ja meinaan itekki ruveta uskoo tohon karmaan kun rupesit oikeen syventyy siihe:D mut oot nii ihana ja mahtava ihminen ja oot jopa mun esikuva !(:

    VastaaPoista
  27. Tere ! Mukavan erinlaine persoona sulla. Vasta nyt alkanu seuraileen sun videoita ja päivityksiä. Katoin just tuon sun kiusaamisvideon :D melkone filosofi oot ainaki tuossa videossa: D. Mullo itellä vähä samaa vikaa sillee et monesti pysähtyy ajattelee vaa asioita ja nuin pitkän puheen onnistuit pitämään pelkästään kiusaamisesta : s.

    Terkkuja täältä Lapistaki päin

    terv samaa vuosimallia samaa maata : ))

    VastaaPoista
  28. Laitoin äsken tähä pitkän romaanin mut se vissii hävis johonki : DD Oot tosi erinlaine ja omalaatune persoona ja melkone Filosofi oot ainaki tässä kiusaamiseen liittyvässä videossa kun onnistuit pitämään 20 min puheen asiasta lonkalta :D : ) Terveisiä Lapista päin - samaa vuosimallia samaa maata :)

    VastaaPoista
  29. mä keskiviikkona pitkien pohdintojen jälkeen jouduin jättämään tyttöystäväni, enkä saanut häneltä anteeksi tätä tekoa, sillä sanoin että tunteet on haalistunu mun osalta ja et tää ei toimi sillon. suuttui, ei suostu puhumaan ym. ja olin kauheen masentunut ja angstasin siitä lähtien 24/7.
    mut nyt näin tän videon ja ajatusmaailma heräsi - se on yks ihminen: ei mulle se oikea, meitä ei ehkä tarkotettu kuitenkaan edes kaveriksi. mulla on monta muuta ihanaa ystävää ja tyttöä/poikaa jotka välittää ja rakastaa mua oikeesti. :)
    KIITOS <3

    VastaaPoista
  30. Oi sun videot on aivan mahtavii kuolisin varmaa jos et tekis näitä! Ja sun videot antaa miulle ja varmasti monelle muullekkii yhden aiheen elää kiitos aivan älyttömästi! ja sä oot kauheen positiivinen ja ilone ja ihana ihminen ainakin vaikuttaa siltä mutta kaikki on hyvää sun blogi on aivan ihana <3<3

    VastaaPoista