7.3.2013

Heipsun hei

Taas tulee vähän kuulumisia! Nasu on vieläkin mun luona ja se lähtee huomenna itseasiassa pois ja mun normaali arki palaa taas kuvioihin. Tosin mun pitää tehdä kouluun ennakkotehtäviä yms. muita tärkeitä juttuja.

Käytiin tänään kirjastossa ja kävin uusimassa mun kirjastokortin, koska se oli mennyt vanhaksi joskus aikoja sitten. Lainasin Arto Paasilinnan Jäniksen Vuosi kirjan ja lisäksi lainattiin pari elokuvaa; Anna Karenina vuodelta 1935 ja Coco Chanel. Ollaan katottu Nasun kanssa myös pari muuta elokuvaa. Eilen katsottiin Social Network ja en jotenkin yhtään pitänyt siitä :D Ei ollut yhtään mun tyyppinen elokuva, en edes ymmärtänyt puoliakaan niistä asioista mitä siitä puhuttiin. Jännä, että sitä on ylistetty aika paljon. Toissapäivänä me katsottiin Paholaisen asianajaja ja se oli ihan ok. Ei mikään mestariteos, mutta Al Pacino + Keanu Reeves = <3

Nyt loppuu leffa-arvostelut ja paljastan, missä kohtaa mua näkyi Kekkosen musavideossa :D! Nimittäin kohdissa 0:55 ja 3:34. Aika moni arvasi oikein, JEE! Kyllä te ootte hyviä! Oliko joku teistä mahdollisesti tässä musavideossa mukana? Nyt saa ilmottautua 8)

Muuten! Te, jotka ootte pyytänyt mun nimmaria postitse, saatte odottaa vielä jonkin aikaa. Ajattelin nimittäin teetättää mun jotain kuvia valokuviksi ja laittaa sitten nimmarin siihen kuvaan, eiks se olis muutenki hauskempi juttu kun pelkkä nimmari paperilla? :) En kuitenkaan ihan loputtomasti niitä kuvia aio teetättää, joten kaikille ei välttämättä riitä, jos nyt nimmaripyyntöjä alkaa tulla paljon lisää.

Mutta, kivaa keskiviikkoa teille kaikille!



32 kommenttia:

  1. Kui vanha sparta on?
    http://bewhatyou.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Jeii! Ois kiva saada sen nimmarin mukana kuva!!:)

    VastaaPoista
  3. Hei, miten sä saat tähän tekstin ja ton oikeen sivupalkin yhteen ettei tuu semmosia rajoja....? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ööömmmm, en kyllä osaa tähän hätään sanoa :D

      Poista
    2. tinttara, mene kohtaan malli - sieltä valitset mukauta - sitten lisäasetukset - aksentit - ja sen jälkeen valitset sen värin, mikä sulla on tämä blogisivu. Soikulla on nyt blogisivun väri valkoinen, joten sillä on siis valittuna väriksi valkoinen. :)
      Toivottavasti tajusin mitä tarkoitit ja osasin jopa auttaakin.. :D

      Poista
  4. Älä jaa niitä kuvia liikaa koska mulla on suunnitelmissa myydä tuo sulta saamani kuvallinen nimmari jonain päivänä miljoonilla jollekkin innokkaalle fanille :)! En halua että sen arvo devalvoituu t. Muistat luultavasti kuka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen, että niitten "arvo" on just tällä hetkellä huipussaan, eikä vuosien päästä :D Hahhaa

      Poista
  5. eks oo kans 2:33 kohas siin musavideos?

    VastaaPoista
  6. mä olin siinä videossa, mulla oli sininen paita ja vaaleet hiukset :)

    VastaaPoista
  7. Onko sulla muuten sisaruksia ja jos on niin minkä ikäsiä?
    Vietähän kiva päivä Nasun kaa ja terkkuja Spartalle! :D

    VastaaPoista
  8. Eikö tunnu jo vähän hassulle että ihmiset haluaa sulta nimmareita? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuuhan se :D Mutta jos joku haluaa nii mikäs siinä, jos se tekee toisen iloiseksi!

      Poista
  9. sparta on sulonen :3 http://wheniseeyo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Ootko muuten saanu mun kirjeen?:) Siinä oli mukana aika paljon teetä ja sit sellasia käsikoruja:DD Pyysin siinä sun nimmaria.

    VastaaPoista
  11. Oot tosi nätti ja Sparta on söpö. Minkä rotunen sun koira on?
    Sulla on IIIIHanA kämppä

    VastaaPoista
  12. mizt se sun uus panda pipo ja paita on? (: ne mitkä siin uudes videos o

    VastaaPoista
  13. Voi vitsi mä haluun semmosen valokuvan :D

    VastaaPoista
  14. Mikä sen musiikkivideon nimi on jossa sää näyt????? :D

    VastaaPoista
  15. luin että "kävin uimassa mun bussikortin kaa".. :D jooo että onneee oli varmaa lämmintä vettä ;)

    VastaaPoista
  16. Kuin kauan nasu on ollu teil? :)

    VastaaPoista
  17. Perkule ku itelläki ois aikaa kattoo leffoja. Mun "to watch"-lista sen kun kasvaa, mut ei oikee ehi kattoo mitään leffoja. Teen nykyään 6 työvuoroo viikossa, siihen viel harrastukset, opinäytetyö ja kaverit, ni ei oikee jää aikaa leffoille. Kk päästä viel pitää alkaa lukemaan pääsykokeiden matskua. :/ Hyvä ku nippa nappa ehtii kattoo näitä sun 4min videoita :D Joudun nyt tyytymään näihin sun leffa-arvosteluihin ku ite ei ehi kattoo :D

    VastaaPoista
  18. ootko myös kohassa 2.42? :)

    VastaaPoista
  19. Edelliseen kommenttiin tuli väärät numerot niin siis oletko musiikkivideossa myös kohdassa 2.44 ? :DD:D

    VastaaPoista
  20. moikka Soikku! Sanoit jossakin videossa, että käytät kamerassa valkoista loisteputkea, niin mistä sieltä kameran asetuksista se löytyy? :)

    VastaaPoista
  21. Katso joskus Pacinon Scent of a Woman, sai siitä roolista oscarinkin. Suht raskas teema taustalla siinä roolissa, mutta hieno pätkä kaikkinensa. Sait toki hiljattain ison kasan leffasuosituksia, mutta laita korvan taakse kuitenkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ajattelin katsoa sen heti kun löydän käsiini :)!

      Poista
  22. Jos ne omat kuvat loppuu kesken niin voit aina lähetellä komodon kuvia.

    VastaaPoista
  23. Voisikko tehä joskus semmosen videopostauksen missä kuvaat kännykällä ja näytät niitä kamerasta kysyttyjä juttuja nii ne tajuaa helpommin?!

    VastaaPoista
  24. Ihana pandapipo! :) Kauniita ootte! :)
    // http://kahvikettu.blogspot.fi/

    VastaaPoista