18.3.2013

Hienot ratsastussaappaat, anyone?

Hejssan. Mä yritän saada myytyä mun ratsastussaappaita. Jos joku teistä, tai joku lähipiiristänne kaipaa hienoja ja täysin uudenveroisia ratsastussaappaita niin muhun voi ottaa yhteyttä :)

Eli siis Cavallon Passage malliset nahkaiset ratsastussaappaat kyseessä. Koko on pieni ja pyydän, että jalka mitataan ennen kuin muhun otetaan yhteyttä tässä asiassa!

Koko n. 34-35. Korkeus sisäreunasta kantaan 44cm. Varren ympärys ylhäältä
(kapeimmasta kohdasta) 32cm ja keskeltä (leveimmästä kohdasta) 33cm.

Eli jos pohje on yli 32cm leveä niin näitä saappaita ei saa kyllä repimälläkään jalkaan haha!

Nää maksoi uutena 530 euroa. Hintapyyntö on 300 euroa. Sovitus on tietysti mahdollista ja toimitan nää ainoastaan henkilökohtaisesti ja maksuna kelpaa vain käteinen :)

Joten tässä potentiaaliset saappaat vaikka kisatarkoitukseen pienijalkaiselle!!

Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä: soiq@windowslive.com



86 kommenttia:

  1. Aika kivat, mutta en käyttäis.. Pitääks vaan ratsastaessa käyttää noita? :D btw, oot ihana!! ♥

    VastaaPoista
  2. Mun koko on 36-38 c: entäs itselläsi? :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. riippuu kengistä! yleisimmin 35 :)

      Poista
    2. No, mullekkin joskus menee vielä joku isokokoinen 35.. mut harvemmin :) taidat muistaa mut? oon ollu sun kassalla kaks kertaa!! Asun tässä prisman viereisissä harmaissa taloissa :)

      Poista
  3. Hienot on, vosin ostaakkin, jos jalka olis muutaman sentin lyhyempi. :D

    VastaaPoista
  4. ihanat nuo saappaat!:) mutta turhan kalliit vielä tälläselle joka ei edes vielä kisaa kunnolla ratsastuksessa;D

    VastaaPoista
  5. Jos vaan menis niin voisin ostaakki, mut omistan jo kyllä saappaat :) Ja en tykkää vetoketjuttomista, hankala koittaa saaha jalkaan esim talvella. Miten Cavallot muuten oli noin kalliit, omat Cavalloni makso reilu 300 ja ne oli vetoketjulliset!?

    VastaaPoista
  6. Voi harmi ku on noin pienen kokoset. Itellä olis ollu tarve. Ei sulla muuta ratsastuskamppeita olis myytävänä ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En myy muita tarvikkeita, koska ratsastan vieläkin jos tilaisuus vaan tulee. En vaan enää tarvitse näitä saappaita :)

      Poista
  7. Tuntuu, että muistit mut kun olin sun kassalla toista kertaa :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Poista
  8. Kauan Soiqu harrastit ratsastusta ennen kuin lopetit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alotin joskus ekalla ja lopetin hetkeksi, aloitin uudestaan muutaman vuoden päästä ja kun hankimme oman hevosen niin ratsastelin sitte sillä :) Ratsastan vieläkin jos tilaisuus tulee, mutta näin hienoja saappaita en tarvitse nyt

      Poista
  9. tää ei liity nyt tähän mitenkään mutta mua vaan kiinnostaa että onko helsingissä vielä lunta maassa? itse asun keskisuomessa ja lunta on:(

    VastaaPoista
  10. Vastaukset
    1. no cavallon varusteet onkin ihan ylihinnoilteltuja..

      Poista
    2. No ainahan ne ratsastus saappaat tahtoo olla aika kalliita

      Poista
    3. + jos on vielä mittatilaustyönä tehdyt ja nahkaiset:D ja noihan on mun tietääkseni tosi kestävät, mitä ainaki kavereilt kuullu:)

      Poista
  11. Voisin ostaa ku oon just hankkimassa uusia, mut liian pienet noi saappaat mulle :(
    Kuinka kauan oot ratsastanu? :) mä oon ratsinu noin 4 ja puoli vuotta:D

    VastaaPoista
  12. kauhean tönkön näköiset nuo saappaat. ja ootko ennen vai ratsastanut? miks en oo tienny? :ooo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne pehmenee käytössä. Oon maininnut monesti videoissa ja blogissa :)

      Poista
  13. Vähä liian pienet :D Muute ois voinu :)

    VastaaPoista
  14. En tiennykkä et harrastat ratsastusta, miks myyt? (:

    VastaaPoista
  15. Voih noi oli just mun kokoset ja uusii oltiin ostamas, mutta hinta ei ihan oo sopiva :D

    VastaaPoista
  16. Tuli kyllä yllätyksenä, että sä ratsastat! :D Oon kattonu sun videoita, mutten oo kuullu sun mainitsevan ratsastusta. :>
    // http://kahvikettu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  17. upeet saappaat. Sopis arkipäivän asuihinkin <3 :D ihana blogi sulla

    http://lovinclothes-tuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. ää ku ois kivat! Just oon uusia saappaita kattelemassa :)Huonohomma vaa et oma jalka 37 :ccc Ja soikku oot tosi kaunis ja tykkään iha törkeesti sun blogista ja videoista! <3 :3

    http://beaautyandthebeat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  19. ihanat♥ mulla on aaaaivan liian iso jalka noihin kokoa 40 nimittäin:D muuten varmaan voiskin harkita

    VastaaPoista
  20. ää ku on kivat! Oon just ettimässä uusia saappaita :) Huono homma o vaa et oma jalka o 37 :cc
    Ja soikku oot iha törkeen kaunis ja tykkään iha törkeesti sun videoista ja koko blogista! :3

    VastaaPoista
  21. Ihana blogi sulla ja oot tosi mielenkiintonen ihminen, sun elämääs on mukava seurailla näin blogin välityksellä!:)
    Oli mulla kysymyskin, mulla on ollu kauhee ongelma videoitten kanssa. Kun lisään videon youtubekanavaltani blogiini, se tulee näkyviin hirmu pienenä. Miten sä saat ne näkymään sun blogissas sillai kivan suuren kokoisina?:)

    VastaaPoista
  22. Voisitsä laittaa joskus uudelleen youtubeen sun ekan vlogin minkä oot tehny? Ois hauska nähä millanen se on jos se ois sulla tallella!! :D

    VastaaPoista
  23. helou. mulla pohje just toi 32-33cm, ja pituus se 44 cm tai alle. voisin harkita ostavani, jos ei aikasemmin mene, ja saan edelliset saappaat myytyä:)

    VastaaPoista
  24. Voi harmi kun on noin pientä kokoa! :D leveys kun ois juuri ollut sopiva.

    VastaaPoista
  25. Tuo Elina Rawr taitaa olla kommenttiensa perusteella aivopieru koko tyyppi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä varmaan myös innoissaan tai sit se vaan kerskuu :D

      Poista
    2. En oo :c oon innoissani koska Soikku ON ihana c:

      Poista
    3. :D:DDd aivopieru, söpöähä tuo on (kai) :-D

      mulla on yks kaveri, joka on alottamaisillaa ratsastusta ni kysynpä siltä et onks se jo löytäny omansa :--)

      Poista
  26. Arg ! Ostin just eilen uudet ja tosta ois saanu 100 € halvemmalla :D

    VastaaPoista
  27. Ooks koskaan tehnyt postausta sun ns heppahistorista tms? Jos et niin semmonen olis kiva saada! :) kuvien kans toki!

    VastaaPoista
  28. Kuinka kauan oot ratsastanu? :) ite oon ratsastanu kohta 6 vuotta. :)

    VastaaPoista
  29. Oi onpa hienot saappaat! Nyt kun niin vain toivoisin olevani pienikokoinen ja etenkin minijalkainen menninkäinen! :( Harmi ettei sovi nuo saappaat minulle koon puolesta, olisin heti ostanut! Aina ei tosin mene nallikarkit tasan.. Se on tullut jo monesti huomattua asiassa kuin asiassa, mutta toivottavasti saappaat löytää uuden omistajan pian :p

    VastaaPoista
  30. ratsastatko vieläki? olitko ihan kilpailuissa asti?:D
    oot muute ihana ja sun blogi ja tube videot on nii hyvii ja oot nii super positiivinen!:))

    VastaaPoista
  31. Mua kiinnostais mutta ei ihan 300euroo oo :P :DD Ja mun jalanki koko on 34-35

    VastaaPoista
  32. herranjestas ihmiset katsokaa niitä soikun videoita, niissä on kerrottu nää asiat !

    VastaaPoista
  33. Ehdotuksena et sähän voisit jossain videossa vaikka kertoo sun ratsastusjutuista ja siitä hevosesta mikä teillä oli(tai onko vielä?). Mut jos oot jo kertonu eikä huvita enää nii haluukko laittaa vaikka linkkiä siihen videoon? Olis mielenkiintosta kuulla!

    VastaaPoista
  34. Kiinnostas muuten mutta ku mun jalan koko on semmonen 40 ... :DD

    VastaaPoista
  35. Muuten ois kelvannu mut liian pienet :( !

    VastaaPoista
  36. onko sulla myynnissä esim ratsastushousui tai muista sun ratsikamoi jos on ni laita sähköpostiin kaisaviher@hotmail.com viestii kuvan kera ja hintapyyntö :)

    VastaaPoista
  37. sori jotku on jo ehkä kysynykki ja oot soikku vastanukki mutta en ole "vanhojen "selailia enkä jaksa lukea enää edellisiä kommenteja niin ootko soikku joskus harrastanu ratsastusta ? jos et enää nii miks :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oonhan mä, melkeen koko lapsuuteni, tosin aika epäsäännöllisesti. En oo lopettanut kokonaan tavallaa, meiän hevonen kuoli. Ratsastan vieläkin jos tulee tilaisuus.

      Poista
    2. Minkälainen teijjä heppa oli? Ja miks se kuoli? /:

      Poista
  38. XDDD Elina Rawr :D:DDd "Tuntuu, että muistit mut kun olin sun kassalla toista kertaa :) ♥" & "Niin on :) me tiedämme ♥" ...ihaniiku se olis joku soikun hyväki kaveri XDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki repesin j aattelin just samaa !!!

      Poista
    2. Sorry :DDD tuntuu siltä.. en kuitenkaan tarkota pahaa tai jtn XD

      Poista
    3. ai tuntuu et olisit soikun hyvä kaveriXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

      Poista
  39. Nätit ridasaappaat, eikä laatuun nähden todellakaan pahan hintaiset... Harmi vaan että mulla aivan liian iso jalka noihin :D

    VastaaPoista
  40. vähä pienet mulle muute voisinki ostaa xd !!

    VastaaPoista
  41. oot ratsatanu? vähä siistii :D onks videoita? ;D olis siistii nähä ku ratsastat...jos et kerran enää ratsasta niin mikset? :O

    VastaaPoista
  42. woooow bongasin sun vanhan kuvan akinatorissa,jossa sulla on mustat hiukset ja lävistys huulen alapuolel:::o näytit aika jännält:D

    VastaaPoista
  43. Heei:) En ookkaa enen kommentoinu tänne. Mutta tästä vain että oot vissin ratsastanu joskus? :) Ite mulla on kotona oma heppa, tai siis täällää... :D Kysyin vain ku ite harrastan sitä niin ois magee tietää:) Kiitos jo nyt :)

    VastaaPoista
  44. Ihanat saappaat,mutta en osta koska liian kalliit ja liian pienet ja en harrasta ratsastusta :( Olen pahoillani mutta kaunis olet :)

    VastaaPoista
  45. hei sulla on tosi kiva blogi, liityin lukijaksi! :) mäkin oon vasta alottanu blogaamisen, ja ois kiva jos kävisit kattelee munkin blogia :) http://hintofluxury.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  46. Ehotan videoks kuntopiiriä (yksin/nasun kaa?)
    Kuvaat kun teet vatsalihaksia, kyykkyjä, selkälihaksia ja punnerruksia sekä venytyksiä.
    Kyllä, se kuulostaa tyhmältä toimia näin kameran edessä, mut ei sekään ajatuksena kuulosta fiksulta että istuu kotona ja puhuu kameralle. Hyvältä se näyttää silti :D

    VastaaPoista
  47. Ootko ratsastanut vai?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samaa kyselisin :o ja miks et enää jos olet?

      Poista
    2. mun ymmärtääkseni niillä on ollut hevonenkin.

      Poista
  48. oo pliis ihana ja vastaa tähän jos sulla on instagram niin millä nimellä? =))

    VastaaPoista
  49. Soikkuuuuuuuuu♥ tää ei liity tähän mut oot toooooosi kaunis ja oon tilannu sun youtube kanavan ja sulla on ihania videoita♥ oot ihana!
    T: Soikkufani

    VastaaPoista
  50. Sul on kaunis ääni :)

    iida

    VastaaPoista
  51. Millä sä oot tehny ton banneris? Sulla on sika kiva blogi:)!

    http://sonjahi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  52. Liian pieni koko :(((
    // Mahtavia videoita! Jatka samaan malliin♥

    VastaaPoista
  53. Voisitko laittaa sen videon missä ratsastat sille teijän vanhalla hepalla oon joskus nähnyt sen mutta ois kiva nähdä uudestaan!(:::::::::::::::(((((((::

    VastaaPoista
  54. Tarvisin just uuvvet sappaat, ku on kunnolla tulossa kisoja ja vanhat on jo menlo nuhruiset! :)) Mut nää on mulle liian pienet :C!

    VastaaPoista