7.8.2014

Kirpparijuttuja

Oon ihan hurahtanut kirppareihin. Siitä ei oo vuottakaan kun manailin, että en koskaan löydä mitään kivaa kirpputoreilta! Mun katse on ilmeisesti harjaantunut ja tuntuu, että löydän joka reissulla jotain kivaa :) Tässä uusimmat ostokseni.

Tämä ihana "mokkanahkainen" reppu maksoi vain 2 euroa. Ihastuin siihen heti ensisilmäyksellä. Taitaa muuten olla jonkun itsetekemä, ainakin näyttää siltä.



Norsuaiheiset tuikkukiput veivät sydämeni, aivan ihanat! Voiko enää boheemimpaa olla? Maksoi yhteensä 1,50 euroa.


Eikä mä en kestä! Pariisin Disneylandin Mikki Hiiri -toppi. Eikös seilorikuosiset vaatteet olekin uudestaan muodissa? Vai oonko aivan väärässä. Todella söpö paita kuitenkin ja kustansi vain 1 euron.





16 kommenttia:

  1. Ihania löytöjä taas :3
    Ooh, toi sun asukokonaisuus, jotenkin niin söpö! Sun tyyli on tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mun tyyli on nykyään tosi rento ja yritän välttää uusien ja kalliiden vaatteiden ostamista :) Ekologisuus kunniaan!

      Poista
  2. Eiku kuulu aiheeseen, mutta mitä pellettiä syötät sun kaneille? :)

    VastaaPoista
  3. Hei mun on nyt ihan pakko kysyy sulta yks juttu. Oon piirtämäs sun pupuja haluutko nähä ne sit, kun ne on valmiit ? :) voin vaik laittaa ne mun blogii ni näät ne sitte :)

    VastaaPoista
  4. Ihana asukokonaisuus!!:) ihailen sun siroa vartaloa, se on niin pieni ja kaikki vaatteet sopii sulle :D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitti! Joskus tuntuu, että oon liian pieni. Mutta aina löytyy jotain jota voisi parantaa itsessä hehe :D

      Poista
    2. Oot just hyvä tollasena mitä oot!:) itse olrn toki myös välillä manaillut, kun oon 13 ja 151cm.. tahdon aina olla reilu 10cm ikäisiäni lyhempi :D mutta on siinnä etunsakin! :)

      Poista
    3. Oot oikein hyvä tollasena : ) Ite oon 13 ja 156cm

      Poista
  5. Ihania ostoksia :3 en itekkään aina löydä mitään ostettavaa kirppareilta :) ja joskus ku löydän niin rahat onkin kotona :)

    VastaaPoista
  6. mulla oli sama, et en vuos sitte löytäny mitään kirppareilt mut nykyään kannan lähes aina jtn kotiin...

    VastaaPoista
  7. Rakastan kirppareita nykyään, tulee parempi fiilis löytää sieltä joku kiva vaate todella halvalla kuin ostaa kalliilla se kaupasta. Kesäisin tulee kierreltyä paljon eri kirppareita samalla kun kiertelee Suomea.. :)

    VastaaPoista
  8. missä kirppareilla käyt? itse tykkään käydä kirppareil mut tääl mis asun ei oikee oo ja ne vähäiset mitä on, ovat täynnä lastenvaatteita:D tiiäks onks helsingis hyvii kirppareit?:)

    VastaaPoista